Verlichting dashboadkastje

• arnwil

sorry voor de type fouten,dat krijg als je even iets snel wilt doen.

• Ron

Ach, zolang het maar ‘ verlichting ’ geeft ! :P

• Marcel

Zojuist zag ik dat mijn dashboardlampje ook blijft branden wanneer het klepje van het dashboardkastje gesloten is.

Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat de schakelaar goed wordt ingedrukt wanneer ik de klep van het dashboardkastje sluit zodat de lamp ook uitgaat?

• Jubbels

Op het klepje, op de plaats waar de schakelaar wordt geraakt, een stukje rubber of iets anders plakken zodat de schakelaar eerder wordt ingedrukt.

• arnwil

Gisteren toevalling bij de dealer geweest en heb hem het dashboard kastje laten zien.

Deze vertelde mij dat er twee gaatjes zitten op de plaats waar hij knopje moet raken.

Waarschijnlijk moet daar een verhoging op.

Wat ik ook raar vind is dat het op de buiten verlichting is geschakeld.

grt.Arno

• Luuk

Een piepend rempedaal heb ik ook gehad. Let wel: geen gepiep bij het remmen, maar een piepend geluid bij het laten opkomen van het rempedaal. Het was er vanaf het begin, en ik heb er pas bij de laatste beurt (40.000 km?) aan gedacht het even te noemen. Het probleem was bekend en is inmiddels opgelost.

• Barrabas

Is dat nu al opgelost?

• arnwil

Vanmorgen bij het schoonmaken van de auto heb ik een klein rubber dopje gevonden wat precies in een van die gaatjes past.

En het werkte ook nog.

Of het daarvoor bestemd is weet ik niet, dat moet ik vrijdag even navragen,dan het ik een afspraak bij de dealer.

Grt.Arno

• arnwil

Hoi Luuk

Weet je ook wat het is geweest.

Grt.Arno

• Luuk

Nee, deze keer was mijn vrouw ermee naar de garage geweest. Ik weet alleen dat het kennelijk een bekend probleem was, en dat ze het hebben opgelost.

groet, Luuk