benzinelucht

• bundy

ik heb een vraagje: na eindelijk mn nieuwe sandero te hebben ontvangen, die perfect rijdt en het lange wachten meer dan goedmaakt!!

en leuke andere daciarijders te zijn tegengekomen die oprecht blij zijn als ze er nog een zien, je zelfs stalken op de snelweg om in te kunnen halen en beide duimen op te steken, voel me direct thuis en opgenomen in de daciafamilie…

dat terzijde…. als ik na een stuk te hebben gereden uitstap ruik ik een misselijkmakende doordringende benzinelucht om de auto heen, als ik achteruit inparkeer (zonder iets te raken dat kan het echt niet zijn) ruik ik die lucht in de auto…

is dat nieuwigheid of is er iets mis?

sorry dat ik de vraag stel, maar het is a: mn eerste nieuwe auto B ben ik een vrouw en c; ben ik blond

maar hoop toch dat jullie me verder kunnen helpen

groetjes

• EricNL

Hoi Bundy,

Misselijkmakende benzinelucht is zeker niet “gewoon” bij een nieuwe auto. je zou kunnen kijken of er ook iets op de grond ligt als je na een kwartiertje de auto even verzet. Zoals je begrijpt, pas op met vuur en ik zou zo snel mogelijk zorgen dat de dealer ernaar kijkt. We willen je natuurlijk graag (levend)in de “familie” houden.

Blond en vrouw? Tsja, toch in elk geval niet in de ergste catagorie want je bent wel slim genoeg om het toch even na te vragen hier. Het probleem kan overigens een kleinigheidje zijn maar dat is vanaf hier niet goed te beoordelen…

Groetjes…

• DerRudy

@Bundy,

Toch even naar de dealer, het kan iets simpel zijn zoals een Bougie die niet goed vast zit.

Maar laat de dealer zijn ‘licht’ hierover schijnen.

Succes en mvgr

Ruud

• bundy

bedankt!!! ik ga maandag meteen maar even bellen en langs

• cableedwin

weet je zeker dat het benzine is en geen olie

wij hebben in het begin 2 weken een olie lucht geroken maar was na 2 weken weg

was door het inrijden zijden ze bij de 1 min service

ook de uitlaat kan je in het begin goed ruiken

na laten kijken kan zeker geen kwaad

ga ff naar de 1 min service bij renault dan weet je het meteen en doen ze er ook meteen wat aan als het geen grote klus is

greetings edwin

• Jack

Nieuwe autos ruiken altijd vreemd.het duurt ff voordat je iegen luchtje erin zit.

Maar zo lekker als de meeste blonde vrouwen zal de Daas wel nooit gaan ruiken…..

• Turbootje

De mijne (vrouw) is kastanje rood, maar die ruikt ook best lekker hoor :D

gr turbootje :)-D

• Barrabas

(tu) doe mij maar het acajou-kleurige type,geen Daciakleur trouwens.:)