Hoe en wat met de Dacia MPV J92 en de K67 ?

• mark

Wat is er nu eigenlijk verder nog geweten over de ontwikkelingen hierrond?

• mcvjournaal

Alles wat er over het J92 en K67 platform van Dacia te vertellen is vind je terug door op het mcvjournaal even de zoekfunctie te gebruiken:

http://mcvjournaal.punt.nl/index.php?gozoek=1&arch=1&zoek=J92

Succes,

Herke

http://mcvjournaal.punt.nl/

• mark

Zover was ik al mee hoor, maar ik vroeg me af of er geen verder nieuws meer te rapen was?

Trouwens heb jij deze al gezien?

Weet er iemand iets meer van deze wagen behalve de testritfoto's met een bedekte wagen?

• GJvdZ

Die schuifdeuren oo de onderse 2 foto's lijkt me eerder de natte droom van een Dacia fan dan realiteit. Zo'n constructie is hardstikke duur om te maken.

• Barrabas

Misschien Dacia met Renault ook al de weg opgaat als de Skoda's en Seats,die zijn ook al niet meer te betalen.

• mark

Tuurlijk, die tendens was toch al ingezet met de sandero (stepway) en vollop begonnen met de duster.

Waar de Logan/MCV nog een spartaanse wagen was is men begonnen met de sandero een beetje “vlotter” te maken en de duster beantwoord toch volledig aan het westerse beeld van een suv? Vandaar ook het grote succes van de duster, om dat hij een vlotte, jonge moderne wagen oogt te zijn.

Ik denk dus wel dat de opvolger van de MCV in diezelfde lijn gaat liggen, westers, modern, jong, … ik hoop enkel maar dat ze eindelijk eens een ander interieur gaan tekenen want tot nu toe verschilden de Dacia's enkel aan de buitenkant maar langs binnen kon je omzeggens geen verschil vinden tussen een MCV, een duster en een sandero.

• RichardMCV

Een dergelijke constructie kan dan misschien duurder zijn, toch wordt er al proefgereden met een MPV van Dacia met een schuifdeur:

artikel met foto's van de MPV

Bekijk de foto's maar eens goed dan zie je ook de schuifdeurconstructie….

Groetjes vanuit een Zonnig Frankrijk,

Richard, www.daciamodellen.nl

• Luuk

De Logan spartaans? Ben ik het niet mee eens, integendeel. Er is wellicht minder luxe dan bij andere merken, maar ik heb niet het gevoel dat ik inlever op comfort.

• mark

Heb nog eens zitten snuffelen op 't net en ik denk NIET dat het die wannabee Scenic zal worden

Maar bekijk de contouren eens van deze wagen met de vormen van de gemaskeerde wagen tijdens de proefritten :)

bron : dacia popster j92 popster

Die lichten, radiatorrooster, welving in voorste deuren, schuifdeur (!!) welving van motorkap, …

Ik denk dat dit de nieuwe Dacia zal worden en niét die wannabee Scenic die al bijna een jaar circuleert op het net.

• mark

Heb nog eens zitten snuffelen op 't net en ik denk NIET dat het die wannabee Scenic zal worden

Maar bekijk de contouren eens van deze wagen met de vormen van de gemaskeerde wagen tijdens de proefritten :)

bron : dacia popster j92 popster

Die lichten, radiatorrooster, welving in voorste deuren, schuifdeur (!!) welving van motorkap, …

Ik denk dat dit de nieuwe Dacia zal worden en niét die wannabee Scenic die al bijna een jaar circuleert op het net.