Lekkage

• Boogie

Hoi allemaal

Ik heb het volgende probleem:

Toen ik de binnenkant van mijn MCV schoon aan het maken was zag ik

dat er bij de rechtse voordeur aan de bovenkant net waar de stoffen bekleding begint

een bruine uitslag zit dit ter breedte van 3 cm en een lengte van 10 cm.Het doet mij voorkomen of er ergens door de deurrubbers water binnenkomt.

Is er iemand die dit ook meegemaakt heeft ?

• DerRudy

@Boogie,

Je bedoelt met rechts toch de passagierzijde?

Is dit niet het geval, zie onderstaande link:

http://dacia.startpagina.nl/prikbord/7308684/condenslekkage-door-airco#msg-7308684

mgr

Ruud

• Boogie

Hoi Der Rudy

Ik bedoel aan de passagierskant en dan aan de bovenkant daar waar de dakbekleding begint

• Avaka

Dat lijkt me een lek raam.

• oscar54

Kan je hier een fotootje van maken, zodat duidelijk is waar de lekkage exact plaats heeft gevonden?

Ik had op de eerste rechter stijl, bovenaan ook een bruine aanslag zitten op de bekleding.

Is vermoedelijk ontstaan door lekkage via de voorste bout van de dakdragers.

Is in de tussentijd verholpen door het opnieuw monteren van de voorste bout van de dakdrager.

Sindsdien geen last meer gehad.

Oscar.

• Boogie

Hoi

Ik zou wel een foto willen plaatsen maar ik weet niet hoe.

Kunt U mij dit uitleggen

m.v.g

• riencom

Bij veel regen zoals gisteren heb ik via de linker achterportier ook lekkage bij mijn Dacia Duster

Ik zag van ochtend op de mat veel water liggen. Ik schat ongeveer 3 drinkbekers vol.

Het raam zat goed dicht geen natte bekleding aan de portier maar wel veel water op de mat.

Alleen bij deze portier zie je dat er water weg loopt als de deur open gaat.

Zijn er ook Dacia Duster rijders met de zelfde klachten. Zoja wat heb je er aan gedaan om het op te lossen.

• oscar54

Om een foto te plaatsen, moet die foto eerst ergens op het internet staan, bijv. op www.mijn album.nl .

Als de foto daarop staat, de URL van deze foto kopieren en in de tekst op dit forum plaatsen.

voorbeeld: mijn MCV met brommobiel van mijn broer op autotransporter.

http://mcvjournaal.punt.nl/upload/Dacia_MCV_repatriering_02.jpg

Oscar.

• Boogie

Hoi

Heb hetzelfde probleem en is deze morgen door de dealer opgelost

• riencom

Lekkage , in de linker achter portier is opgelost, portier is opnieuw gekit.

Nu heb ik ontdekt dat de luidspreker in de rechter portier niet werkt. Dus het kapjevan de luidspreker er afgehaald en de luidspreker losgemaakt.

tot mijn verbazing zie ik achter de luidspreker vochtdruppels aan de binnenkant van de portier..i

Heeft iemand dit ook bij zijn of Duster ontdekt. Zoja wat is de oplossing of moet nu ook deze portier opnieuw gekit worden.

Alvast bedankt voor jullie reacties.