Ik lees alleen maar positieve zaken over de aflevering tot nu toe.
Dit is aan de ene kant mooi om te horen, maar aan de andere kant wel triest voor de klanten welke bij mijn dealer een auto kopen.
En de Opmerking van Ron G, ja dat zou best eens kunnen dat ik uit mijn slof geschoten ben.
Meestal duurt dat bij mij dan ook erg lang.
Maar als ze dan mijn grens overschrijden, dan kan ik wel eens flink laten merken wat ik WIL, maar ik ben immers een klant.
En zoals ik het nu kan bekijken, is datgeen wat ik eigenlijk eis niet zo heel vreemd is en ik in mijn recht sta.
Er zijn nu een aantal mensen welke het onomstotelijk met mij eens zijn, en dit is ook bevestigd bij de RDW, en ook een andere vestiging van dezelfde dealer waar ik de auto heb gekocht. Maar deze after sales manager is nadrukkelijk gezegt dat hij zich er niet in moest mengen. Dus m.a.w. als jij gaat zeggen dat de klant gelijk heeft, dan kan die waarschijnlijk vertrekken. Zo word een ieder dus monddood gemaakt. Wel kon hij mij vertellen dat het zeer waarschijnlijk om een fout in een mal zou gaan op de fabriek. Dus het probleem is bekend, maar men wil de boot afhouden. Tot zo ver mijn relaas.
word vervolgt
Turbootje