kentekenplaatverlichting Duster

• dusterlogic

In mijn nieuwe Duster ben ik van plan om een achteruitrijcamera in te bouwen.

Nu wil ik het liefste een camera gebruiken die ingebouwd kan worden op de plaats van de originele kentekenplaat-verlichting.

Voordeel daarvan is dat je geen 12mm gat hoeft te boren in het plaatwerk om de kabel naar binnen te voeren, hetgeen namelijk wel moet als je zo'n achteruitrijcamera gebruikt die in zo'n speciale kentekenplaat houder is ingebouwd.

Mijn vraag is nu: wie weet of, en zo ja, van welk type Renault de kentekenplaatverlichting van de Duster afkomstig is. ( denk namelijk niet dat Dacia daarvoor zelf een unit heeft ontwikkeld, maar waarschijnlijk gewoon een unit van een ander Renault model gebruikt )

• PD3JCW

het nummer wat erop staat is 8200013577, als je dit in google gooit kom je uit bij de renault modus tot 2006, renault laguna tot 2010, de scenic en grand scenic tot 2007 en de renault grand espace tot 2004.

http://www.bildelsbasen.se/?link=list&searchmode=3&query=8200013577

Dus een camera voor deze modellen zou ook moeten passen in een duster.

Succes, Harrie

• dusterlogic

@ pd3jcw

Dank voor de info. Ga kijken of de accessoire-handel een achteruitrijcamera-setje levert voor één van deze typen Renaults

• sanderje

interessant…

ikzelf wil een kentekenhouder met parkeerssensoren monteren maar kon nog niet goed vinden hoe de binnenzijde van de achterklep open te maken (zonder iets te breken);

kan de plastic kap achter de ruiterwisser gewoon losgeklikt worden?

• Millhouse

dusterlogic, heb je al een camera gevonden?