Wat past er allemaal in een Dacia?

• Frank16V

Wij hebben destijds, zoals zovelen, juist voor een MCV gekozen omdat daar dus wel 2 kinderstoelen en een maxicosi achterin kunnen. Foto gaat niet meer, maxicosi is onlangs verkocht. Nu staan op de achterbank een peuterstoel en twee kinderstoelen, of, afhankelijk van welke stoeltjes opa en oma in gebruik hebben voor als zij de kids halen/brengen (ook zij hebben een MCV aangeschaft omdat wij er zo tevreden over zijn) een peuterstoel, een kinderstoel en een zitverhoger.

De 2e achterbank hebben we wel, maar we gebruiken hem nauwelijks. Als opa en oma een keer meegaan gebruiken we de 2e achterbank. De kinderwagen staat dan ingeklapt en met 1 wiel er af, op z'n kant - nog achter de 2e zitrij dus.

Wie zegt dat het niet past heeft wellicht wat te grote en brede stoelen gekocht. Met bekerhouders en zo. Of een te grote kinderwagen. Wij hebben een Urban Jungle kinderwagen en dat past. Foto is mogelijk, kinderwagen staat nog net niet op Marktplaats…

• uul

Google: De DigitaleTram en verbaas je over de foto,s. Een Haagse tram wilde in de toch al ruime MCV meerijden maar de Dacia wilde het niet en gooide de tram ongeveer 10 meter uit de rails

Wel sterkte voor beide bestuurders.

Uul.

• oscar54

http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/2-ongevallen/9662-aanrijding-auto-tram-oude-middenweg

ff het linkje erbij

Oscar

• delly

Ik had hiervoor een Grand Picasso C4

de achterstoeltjes zijn nauwlijks bruikbaar. Je kan je benen niet kwijt

de Picasso voor 35.000 euro drie jaar geleden gekocht.

Na twee en een half jaar met gesloten beurs ingeruild voor een Dacia Logan MCV.

Nog geen moment spijt gehad.

• Turbootje

@ Uul

Toch wel taai hoor, zo'n Dacia :D

Hopelijk komen beiden chauffeur er zonder blijvend letsel vanaf.

Turbootje

• Henkes

Jullie gaan toch niet in de weekendtassen zitten? (:P)

• Morris

Koop een Belgische bus, daar kan je met z'n allen naast elkaar in zittenX(

• Morris

Mijn complimenten!!! Ik heb één keer mijn fiets vervoerd in de Duster. Bank neerklappen en toen de fiets er in. Kofferbak was helemaal gevuld. Ik heb een heel normale (heren)fiets.

Mag ik jou lengte maat eens weten of is dat een ongepaste vraag bij dwergen?:D

• Barrabas

Zitten ze in Nederland dan allemaal achter elkaar of hebben ze daar geen bussen,alleen brieven-of koffiebussen. :)

• Henk v.Weert

Hallo, jullie begrijpen toch wel dat wij gewoon op de stoelen plaats nemen of zijn jullie nu zo dom.

Hierbij een foto waar alvast 2 racefietsen in de auto staan . De hele achterbank gaat eruit.

Henk van Weert

Doetinchem