achterlicht uitbreiding op je Duster

• Roemeense Hummer

Optisch forser achterlichtunits op je Duster.

De achterklep van de Duster heeft aan weerzijde, thv de achterlichtunits een uitgeklopt verzet gedeelte dat het plaatwerk op dezelfde hoogte komt als het achterlicht en het maakt de contouren van deze units optisch forser.

Nu wil ik dat uitgeklopte plaatwerkgedeelte voorzien van een rode reflectie plaat dat naadloos aansluit op de unit.

Hiermee geeft het de achterlicht unit een groter geheel.

Wie weet of er zoiets in de handel te verkrijgen is ??????????????

• atienwouter

Jongeman, kijk eens naar ons dustertje op pagina twee van “de duster van ”.

Ik heb refecterend plakplastic gebruikt, gehaald bij bedrijf voor auto reclame.

Eerst voor ronde gedeelte een mal gemaakt van pakpapier omdat dit bol loopten dan uitknippen.

Hoop dat je dit bedoelt, wij gaan vooral 's nachts rijden omdat de units dan goed uitkomen.

• Tazteam

Probeer eens een bedrijf wat verkeersborden maakt.

Daar is de folie te verkrijgen, en kost relatief weinig.

En het is geschikt voor het Nederlandse weer:D

Als je wil, kan ik evt via PB wat gegevens doorsturen.

Ik hoor het wel.

• frankieboy001

even een linkje

duster

Gr

Frank

• Roemeense Hummer

Ziet er TOP uit. Dit bedoelde ik.

• Barrabas

Ik had toch liever extra achterlichten gehad zoals aparte stoplichten en vooral een extra achteruitrijlicht.

• atienwouter

Beste Barabbas, dit is een grapje hoor.

Dan had je een kia sportage (zoals mijn zwager Jan en vrouw Cock) moeten kopen.

Die heeft veel extra's ten opzichte van ons Dustertje.

O.a. grotere achterlichten, maar daar betaal je wel ongeveer € 9000 meer voor, niet gek hè.

Beste tasteam, ik heb ook geïnformeerd bij verkeerstechnische buro's o.a. Erdi, maar plakplaten daar zijn duurder als bij reclame buro, ook heb in van twee bordenboeren geen eens antwoord ontvangen.

Verder franki jongen, gaaf die link, ik snap nog steeds niet hoe zoiets moet evenals een foto op het prikbord.

Ik zoek nog steeds een oud blauw dacia embleem voor op de grille.

Verder iedereen een prettige dag nog.

• Tazteam

Hallo atienwouter, kijk even in je priveberichten.

Heb ik een kleine beschrijving staan

• adriaan van hoorn

ziet er niet uit, om op die plek stickers te plakken. Misschien dat er in de handel wel een soort nep-achterlicht komt van kunstof, die dan goed moet aansluiten op de rest. Ik ga er niet mee klooien, want plakkertjes met stickertjes er op, zoals iemand heeft gedaan, ziet er werkelijk niet uit. Ik mis daar alleen nog het bontje aan de antenne en het plastic bloemvaasje met zuignap op de voorruit.

• atienwouter

Hé adriaantje,

Blij dat jij ook een mening hebt.

Het intresseert mij ook niet wat jij er van vindt.

Het gaat erom wat je er zelf mee wilt, kleinzielig mannetje,

Verder is dit voor mij afgedaan en ik wil ook niet dat nu iedereen maar zijn mening gaat geven.

Iedereen geeft een andere invulling wat hij mooi of leuk vindt.

Dus laat iedereen in zijn waarde.