geen dacia's in amsterdam

• adriaan van hoorn

volgens de reiskrant van de telegraaf rijden er in Belgrado net zo weinig fiets rond als Dacia's in Amsterdam. Wat moet een muts van redactrice met dit soort geleut. Een Dacia is in heel Nederland, dus zelfs in Amsterdam een vertrouwde verschijning op de weg. Als ze nu bedoelde een Zastava, die ooit in Joegoslavie werd gemaakt zou ik er vrede mee hebben,maar dit soort prietpraat…….?

• Rens

Dat is inderdaad bijzonder, ik rijd er namelijk dagelijks mee rond in Amsterdam :) Op de a10 kom ik ze verder ook regelmatig tegen en hier om de hoek staat een MCV met regelmaat geparkeerd.

• Barrabas

:P Journalisten en politici schrijven vooral wat ze over zichzelf denken en willen horen,objectieve meningen uit de samenleving kennen ze niet.Ze controleren hun bronnen niet eens meer,dit in tegenstelling tot vroeger waar dat een vereiste was bij een zelfrespecterende krant.

Heb zaterdag,met het mooie weer,mijn Duster nog eens opgeblonken en ziet er weer fantastisch uit in de zonovergoten staalblauwe lucht. :)-D

• Allanoon

Ach ik rijdt al 2 jaar rond in en om Amsterdam (Noord) in mijn Sandero.

Het valt mij op, dat ik er dagelijks wel één of meer zie.

Laten we maar afspreken, dat wij de norm bepalen en niet één of andere journalist :)

• johan

rij elke dag in amsterdam met mijn dacia zie er aardig wat rond rijden

• toine60

De vraag die je kunt stellen is: hoeveel fietsen rijden er in Belgrado? en in welke verhouding ga het vergelijk maken. Dan kan het zo maar zijn dat er veel dacia's in Amsterdam rond rijden.

• jellen

Mwah,

in mijn wijkje(400 woninkjes) te A'dam, zijn ‘r 3 sandero’s, 3 logan mcv's en 3 dusters.

Kom ze dagelijks tegen.

Maar 't zou zomaar kunnen dat bij nacht en ontij er plots meer van die exemplaren opduiken.

Blijft toch iets uit TransSylvanië.;-) :-)

Tevreden sandero bezitter.

• remcora

Telegraaf toch!

dan weet je dat er weinig klopt van de berichten.

• LED-Lightning

We noemen het hier op ‘t werk niet voor niets ’De Televaag' :D

• GJvdZ

Als er een paar honderd fietsen in heel Belgrado rondrijden komt dit volgens mij aardig overeen met het aantal Dacia's in Amsterdam…. En een oaar honderd fietsen in een grote stad als Belgrado is natuurlijk niet zo heel veel….