reclame op TV

• jef

Reclame op TV is ook bedrog want de dacia duster 1.6 is te koop vanaf 13.995 en als je naar de garage gaat om hem te kopen kreeg ik als antwoord hier gaat geen auto buiten onder de19.000€ en nu kan je hem nog in 2 keer betalen

ik heb hem wel gekocht maar voor veel meer

gr

• Luc

Dat is correct den onze kost 24000 euro optie's inbegrepen .

Grts

• LED-Lightning

Waarom zou het bedrog zijn? De Duster 1.6 4x2 zonder enige toeters of bellen kost toch ook 13.995 Euro? Het enige wat ik zo snel fout zie aan de reclame is dat het model dat gereden wordt lichtmetalen velgen heeft, en die zijn een optie. Eerlijker zou het zijn om 'm dan af te beelden met de stalen velgen.

Ik krijg eerder de indruk dat de garage dan schuldig zou zijn aan bedrog

• Turbootje

Voor € 13.995,= gaat er inderdaad géén Duster de deur uit bij een dealer.

Want zonder rijklaarkosten krijg je geen auto mee is mijn ervaring.

En voor je het weet zit je ook nog aan een dealerpakket vast.

Ook de verplichte kosten van de overheid komen er nog bij.

Dus Jef heeft helemaal gelijk.

Alleen de vanaf prijzen zijn inderdaad voor de kaalste Duster die je maar kan bedenken, terwijl ze bijna de duurste op TV laten zien.

Maar dit soort reclames zijn niet alleen bij Dacia te zien hoor, ze maken zich er allemaal schuldig aan. Dat moet ook gezegd worden.

Turbootje :)-D

• bvh079

De vanafprijs van 13.995 euro is inderdaad niet mogelijk. De goedkoopste Dacia die je kunt kopen zit rond de 14.700 euro.

Je moet je bedenken dat veel mensen kiezen voor de Ambiance of de Laureate in verband met de opties. Op de Duster-uitvoering zit verder niets kwa accessoires

• RichardMCV

Zolang de autofabrikanten niet met elkaar afspreken dat de aangeboden nieuwprijs ook daadwerkelijk de “meeneem”prijs is, houd je deze wijze van aanbieden. Op zich wel logisch omdat het produkt zo goedkoper lijkt en dus de kans groter is dat men tot aanschaf over gaat.

Groetjes,

Richard, www.daciamodellen.nl

• adriaan van hoorn

ach, zou misschien best kloppen, filmpje is immers in buitenland gemaakt en daar betaal je niet die hoge achterlijke BPM, vermeerderd met BTW, dus belasting over belasting. Maar alle gekheid: dit soort reclame doen alle automerken met een vanaf prijs. Troost is de de extra's niet extreem duur zijn.Over losse toeters en bellen voor de montage achteraf betaal je geen BPM meer. Ook de afleveringskosten die apart moet worden betaald in een truukje om daar geen BTW over te berekenen.

• Patrick 4x4

Helemaal mee eens Richard, maar toch blijft het een raar verhaal. Het zou mooi zijn als de werkelijke vanaf prijs (dus incl. rijklaarkosten) gehanteerd zou worden, is wel zo eerlijk. Ik wist van te voren al dat de prijs vele malen hoger komen te liggen als de vanaf prijs, maar dat is dan weer te danken aan de mooie websites vol met informatie en de ‘hebzucht’ van de toekomstige eigenaar.

• pd3jcw

zucht…..

Je moet er af en toe ook benzine of diesel in gooien dat zeggen ze ook niet in de reclame, verzekering vertellen ze ook niet in de reclame, onderhoud wordt ook niet over gesproken.

het heet niet voor niets een VANAF prijs….

• GhostDusters

zucht ….

Een VANAF prijs , is de prijs als de auto voor de deur staat ………..afgeleverd all in .