Dacia Logan Mcv

• Fredjeuh

Hallo,sedert 10 maart 2010 ben ik de trotse bezitter van een Dacia Logan Mcv 7 plaatsen,ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben van deze auto maar zou hem graag een persoonlijk tintje geven en ook zelf kunnen aan werken.Weet er soms iemand hoe ik aan een nederlandstalig werkplaatshandboek en eventueel onderdelen om hem een beetje op te pimpen kan geraken.

Alvast bedankt.

Groeten Frederik

• Avaka

Zelf heb ik ook een 7p MCV. Hier heb ik de afgelopen jaren toch redelijk veel dingetjes mee gedaan. De meeste erg Low Budget. Als je op mijn naam zoekt kan je van alles vinden. Oa interval op de achterruitenwisser, parkeersensoren achter, lederen stuurwiel, 17cm speakers, speakers op de 3e zitrij, binnen/buiten temperatuur meter, voltmeter in het dashboard, dorpelbescherming, extra 12V aansluitingen, kofferbak verlichting, antislip matjes, langere ruitenwissers en nog meer.

• leo

beste avaka,bij mijn achteruitrij censoren begint hij bij het inschakelen meteen te piepen sta ik er bijna tegen dan roept hij stop, wat heb ik verkeerd gedaan????? leo

• Avaka

'Kijken' ze wel recht naar achteren?

Ik bedoel dat de bumper een beetje schuin naar beneden loopt. Misschien weerkaatsen ze direct op de weg?

• Turbootje

Of zit er soms een trekhaak op de auto die meteen gezien word !!!!!