achterruitwisser SANDERO

• koekoek

Hallo

Na inspectie zag ik dat het rubber van de achteruitwisser gescheurd is , dus er moet een nieuwe op.

Moet deze bij de dealer gehaald / besteld worden of is er een andere mogelijkheid .

Wie heeft deze al dus eens vervangen .

Groet Dirk

• Henkes

Ik heb de achterruitwisser van mijn Sandero bij de dealer laten vervangen.

Het model is volgens mij niet eens te krijgen bij een Halfords of i.d.

Mijn dochter heeft een Fiat Seicecento, hier zit ongeveer hetzelfde idee ruitenwisser op als bij de Sandero, deze moest ook speciaal besteld worden.

Tot slot wens ik u nog veel succes!

• Henk Mast

ik heb de kleinste wisser 41 cm bij de action gehaald past prima en wist uitstekend kost geloof ik 2,49

en anders via de anwb bij carglass met 50% korting

succes

• Eugenius1960

Ledenvoordeel ANWB - Carglass

Achterruitenwisser Bosch H353 van €12.- voor €6.- Dat is 50% korting!!

Voor dat geld laat ik de Action links liggen en ga ik voor bewezen kwaliteit.

Ga nou niet mekkeren over de kwaliteit van die Action-dingen, want die staat precies in verhouding tot de prijs.

• Mensen

De aktionwissers gebruiken we nu meer dan een jaar, het zijn de beste wissers die wij ooit hebben gehad. Voor ons: bewezen kwaliteit.

• Barrabas

(tu)Zo is dat.Gebruik al jaren Valeo of Bosch wat op dat moment in voorraad is.Opvliegend zand,ijzel en vooral sneeuw ze blijven uitstekend werken ook met het maximum formaat 60/56/30 cm.Never change a winning team. :)

• bvh079

Ik heb Valeo wissers gehad op mijn oude Kia Pride sw, bagger. Toen de action-wissers: topkwaliteit.

Nu op mijn 206 zitten ze ook, en op onze oude Rio zaten ze ook: per-fect.

• Barrabas

Bij mijn gewezen Defender Action ruitewissers in de sneeuw gingen de wisarmen vooruit en het rubber achteruit.Precies kauwgom en blubber op de ruit.