Werkelijk SCHITTERENDE foto's!
Compliment.
Blij dat er toch wat serieuze reacties op mijn vraag komen ;-) !
Heel misschien gaan we wel een Dacia Duster kopen. Als het doorgaat dan wordt het een 4x4 benzine en ik zou er General Grabber AT2 banden op willen. Heb ik goede ervaringen mee op andere auto's. De vraag is of die banden standaard onder een Duster passen?
Wat ik zo lees is dat de Duster heel redelijk mee kan komen in niet al te zwaar terrein en dat is leuk. Ik zou er niet heel zwaar terrein mee in gaan, maar zo'n roadbook rijden zoals in de posting van Hdi is wel erg leuk. Fantastische foto's!
IJsland moet ook fantastisch zijn, maar ik denk dat de Duster daar standaard net iets te beperkt voor is?
Er zijn heel veel filmpjes op youtube waar je kan zien dat zelfs professionele rijders danig onder de indruk zijn van de prestaties van de Duster. Er zijn races gehouden met Mercedes, Landrover ed als tegen stander. Mag jij raden wie er gewonnen heeft.
De Duster weegt weinig, heeft de uitstekende 4x4 transmissie van Nissan, heeft goede motoren en met de juiste banden ben je kampioen.
Beste NI,
Aanvullend op het verhaal van Avaka kan ik voor wat betreft IJsland nog wel meegeven dat we tijdens onze tochten door het binnenland ook relatief veel Suzuki Jimmy's en Vitara tegenkwamen en ook deze auto's konden zich goed redden in het zware terrein van IJsland. Deze Jimmy's waren zelfs regelmatig in het voordeel vanwege hun geringe gewicht konden ze makkelijk draaien en keren.
gr,
Patrick
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?