vervangend vervoer.

• atienwouter

Hé blijde rijders alvast bedankt voor jullie reackties

Ik had een garantieprobleem, maar woon 18 km. vanaf Gouda. Ik had eigenlijk vervoer nodig naar huis en vise versa.

Mijn dealer Jongerius heeft mij fantastisch geholpen met de reparatie, maar vertelde mij dat Dacia Nederland niet voorziet in vervangend vervoer maar Renault bijvoorbeeld wel. Ik kon wel een auto huren voor 31 euro p/d.

Dus voordat ik in dit opzicht verdere stappen ga ondernemen wilde ik wat info van andere betreffende ervaring met dealers.

Ik wilde nog niet reageren totdat ik wat meer berichtjes had.

Maar door de mail van ghostduster moet ik reageren.

Het prikbord is er om elkaar wijzer te maken en niet om een mening waar niemand op zit te wachten.

Dus laat voortaan dat soort mailtjes, tenzij je je moet verdedigen.

• daciaman

Kijk, dat is nou ook mijn ervaring bij Terwolde Veendam. Prima garage, alleen daarom zou je al Dacia gaan rijden.

• atienwouter

Ik wil graag wat meer ervaringen met dealers.

Dus daciasten ga los.

• LED-Lightning

Ik heb met de eerste controlebeurt van de Sandero Stepway eens een vervangende auto meegehad zonder extra kosten bij de Renault dealer in Weert (Auto Heurkens). De auto moest langer blijven ivm een terugroep actie en ik vond dat ik dan recht had op vervangend vervoer en de dealer was dat met me eens.

Het was een redelijk oude Kangoo, maar vervangend vervoer is vervangend vervoer he.

• Barbara

Toen ik mijn Stepway net had afgehaald (in april 2011) moest er nog een trekhaak op en de armleuning moest nog worden geinstalleerd.

Zonder problemen nieuwe afspraak gemaakt en ik kreeg een Renault Wind cabrio mee (Deze had nog maar een paar kilometer op de teller) en het was prachtig weer dus zonder kap gereden. Nagenoeg het tegenovergestelde van de Stepway, maar wel leuk om eens in zo'n auto te rijden. De kinderen op school vonden hem gaver dan de Stepway!! Haha. Ze zagen gelukkig ook de onpraktische kant in!

Dit was wel service van de duitse dealer Van Aal in Goch (Dld).

• atienwouter

Wil iemand nog wat ervaring kwijt.

Mag ook negatief zijn hoor.

• bvh079

Vandaag onze Duster in Gouda afgeleverd voor wat garantiedingetjes en het monteren van accessoires die op moment van aflevering nog niet binnen waren. In ruil hebben we een hele mooie Renault Clio meegekregen.

• bvh079

Clio is weer ingeleverd. Kostte enkel een tank brandstof.

• atienwouter

Bryan bedankt voor info.