MCV 1.6 MPI "8-klepper" LPG (af fabriek) !!

• vleutmans

Dit is wel grappig, en waarschijnlijk was dit al bekend op het forum.

Sinds april dit jaar verkoopt Dacia de MCV 1.6 MPI (8-klepper) op LPG (af fabriek) voor 1000 euro extra t.o.v benzine…. mooi toch ?

Een collega van me heeft er n.l. eentje, en die wist me te vertellen dat dit een 8-kleppertje betreft.

Voor 15000 euro heeft ie een leuke bak, met LPG ,airco, stuurbekrachtiging, radio, metallic lak, trekhaak, dakrails, opbergbak binnen…WOW

Gr.

Michel

• LED-Lightning

Ja, is zeker netjes!

• DerRudy

Op de website van dacia geeft men een meerprijs aan van slechts € 500,- zie onderstaande informatie

Bron: http://dacia.nl/dacia-gamma/dacia-lpg/

Dacia met af-fabriek LPG installatie

De Dacia Sandero, Sandero Stepway, Logan MCV en de Duster zijn tevens leverbaar met een af-fabriek LPG installatie. De milieuvriendelijke LPG versies hebben een zeer aantrekkelijke meerprijs van slechts € 500,- in vergelijking met de benzine versies.

De af fabriek LPG installatie is leverbaar op volgende motoren: Sandero 1.2 16V 75, Sandero Stepway 1.6 MPI 85, Logan MCV 1.6 85 MPI en de Duster 1.6 16V 105 4x2.

mvgr

Ruud

• ferm

Let erop dat de onderhoudsinterval met betrekking tot LPG nageleefd worden. Bij mij is het misgegaan doordat het gasfilter nooit is vervangen. Nu bij 95000 km heeft een verstuiver de geest gegeven. Dat is een reparatie die vele malen duurder is dan een filter.

• Morris

Na hoeveel km moet een gasfilter vervangen worden en waar zit dat filter?

• ferm

@Morris

het betreft een MCV 16klepper met Eurogasinstallatie die met 30.000 km aan een nieuw filter toe is en vervolgens dient het filter met 90.000 wederom te worden vervangen

• DerRudy

@ferm,

Goh vervelend zeg, maar als er sprake is van 1 defecte injector dan zijn de kosten ca € 75,-.

Of hebben ze bij jou de gehele rails vervangen (dus inclusief de 4 injectors)?

Was er ook geen sprake van garantie, gezien jouw KM-stand.

Succes en met vriendelijke groeten,

Ruud