lampje stadslicht vervangen

• jorrit

Beste daciasten,

ik ben helaas mijn gebruikershandleiding kwijt, en nu moet ik mijn stadslicht vervangen. Het dimlicht vervangen is geen probleem.

via het internet kom ik niet tot een uitleg of instructie, dus vandaar dat ik mijn vraag hier neerleg.

Is dit zelf te doen, of moet ik er voor naar de dealer?

Ik kan de stekker wel vinden aan de achterkant van de lampunit, maar ik krijg er geen beweging in.

• LED-Lightning

welke auto gaat het over? Logan? Sandero? Duster?

In de Sandero iig dien je het stekkertje een kwart/halve slag te draaien en dan komt 'ie los, weet niet of dat voor andere modellen ook geldt

• Turbootje

Dit is bij de MCV ook zo (kwart slag draaien) en de complete lamp fitting uitnemen.

Bij de Duster is het gewoon de fitting er uit trekken zonder te draaien o.i.d.

Turbootje :)-D

• jorrit

Ik heb een mcv uit 2009. ik zal het eens gaan proberen. bedankt voor de tip.

• DerRudy

jorrit Schreef:

——————————————————-

> Beste daciasten,

>

> ik ben helaas mijn gebruikershandleiding kwijt, en

> nu moet ik mijn stadslicht vervangen. Het dimlicht

> vervangen is geen probleem.

> via het internet kom ik niet tot een uitleg of

> instructie, dus vandaar dat ik mijn vraag hier

> neerleg.

> Is dit zelf te doen, of moet ik er voor naar de

> dealer?

> Ik kan de stekker wel vinden aan de achterkant van

> de lampunit, maar ik krijg er geen beweging in.

Hallo Jorrit,

Op onderstaande link kan je de gebruikershandleiding (MCV Fase I) downloaden:

http://dl.dropbox.com/u/46979932/Handleiding%20Dacia%20MCV%20Fase%20I/Dacia_Logan_MCV_Manual_NL.pdf

Succes en met vriendelijke groeten,

Ruud

• jorrit

Ruud,

bedankt voor de link. Heb ik eindelijk weer een handleiding.

Het is mij alleen niet gelukt om het stadslicht te vervangen. kom er met mijn hand niet goed tussen. wordt dan toch een klusje voor de garage/dealer.

groeten,

Jorrit