Heeft er iemand ervaring met parkeersensoren in de kentekenplaathouder. Ze worden op internet aangeboden onder merknaam META Sr 2.
Hoi Willem. Ik heb ze inmiddels al 2 jaar en voldoen prima ook als je schuin achteruit parkeert en in de buurt van een voorwerp komt geven ze een signaal. Ik heb ze laten monteren in Ridderkerk maar ben de naam van de firma kwijt voor 149 Euro. Let wel op dat de sensoren niet uitsteken i.v.m. beschadigen. Heb zelf een Sandero en daar steken ze niet uit.
Groeten van Uul.
Ik heb ze al een aantal jaren op mijn sedan zitten door de vrij hoge kofferbak is het lastig om obstakels vlak achter de auto te zien.
Ze bevallen goed eenvoudige installatie dus makkelijk zelf te doen.
Het enige nadeel is dat zegekocht maar zie ze ook wel eens op Marktplaats staan. een dode hoek aan de zijkant hebben.
Ooit bi Correct in Rotterdam voor 100€ gekocht maar ik zie ze ook wel eens op Marktplaats staan.
Hallo,
Ik heb sinds een paar dagen een Dacia Logan MCV.
Heb op E-bay een paar dagen geleden een kentekenplaat gekocht met camera.
http://www.ebay.nl/itm/190633056626?ssPageName=STRK:MEDWX:IT#ht_4785wt_911
Ik ga de camera aansluiten op een autoradio met klapscherm (ook op e-bay gekocht).
Heb hem nog niet dus kan nog niets zeggen over de kwaliteit.
De monitor fungeert inderdaad als spiegel. Je moet hem over de standaard spiegel hen klemmen. Maar het spiegel effect is minimaal als de monitor uit
staat. Het pakket is vandaag binnengekomen en morgen ga ik in de garage testen of het werkt.
De monitor is misschien te koop. Weet ik nu nog niet eerlijk gezegd. Zal de resultaten hier doorgeven.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?