5 jaar garantie

• harry

Dit jaar 2012 nieuwe MCV Logan Laureate ( Met de nieuwe High Flex E85 motor) gekocht, maar zit naast de vijf jaar garantie (dus drie jaar) Importeur gebeld, als antwoord, verleden jaar is koop gesloten.

• Avaka

Standaard garantie is 3 jaar. Voor 5 jaar moet je bij betalen. Dat heb je niet gedaan / afgesproken?

• harry

De nieuwste tv reclame, alle Dacia Types 5 jaar garantie

• bvh079

Onze Duster in Sept. 2011 gekocht, pas afgeleverd en met 3 jaar garantie en zonder leder stuur..

Maar even.. Dit is toch gewoon logisch? De koop is al een hele poos geleden gesloten. Het contract is opgesteld en er is wellicht zelfs al een betaling gedaan. De actie van TV geldt enkel voor NIEUW TE BESTELLEN MODELLEN, dus contracten die BINNEN de actieperiode gesloten worden. Zo gaat dat altijd en overal en al jaren zo ;-)

• Avaka

Dat is wat ik bedoel. Begrijp de reactie van harry dan ook niet goed.

• harry

November 2011 besteld, de auto werd in januari 2012 geleverd, en de betaling ook in 2012. Ik begrijp de situatie wel, het is alleen jammer.

• bvh079

Het is jammer, maar goed dan had je de auto in 2012 moeten kopen. Dan had je 2 jaar extra garantie gehad, tezamen met een BPM verhoging van 1000 euro. Links of rechtsom betaal je er toch zelf wel voor.

• harry

Tja, dan nog mazzel misschien, maar zoveel BPM verhoging(€1000) had ik niet verwacht, mede doordat deze motor op Ethanol kan draaien, en een NIHIL CO2 uitstoot heeft.

• J. Buffing

Gisteren een reclamefolder in de bus.

De Duster is er vanaf € 13990,-

De MCV is er vanaf € 11490,-

De Sandero is er vanaf € 7990,-

De Stepway is er vanaf € 12990,-

Dus is het verschil met 2011 voor de MCV is bijna € 1500,-

Voor dit bedrag kun je makkelijk 2 jaar extra garantie bij kopen.

• Avaka

Dat zou ik iedereen die van plan is om de Daas minimaal 5 jaar te houden sowieso aanraden, die 2 jaar extra garantie bijkopen.