duster 50.000km grens

• tbone67

Mijn duster op lpg heeft de 50.000km bereikt.

Banden zijn nog prima

Geen piepje of kraakje

Interieur nog als nieuw

Het enige is de 2 voorlampjes vervangen en de ruiterwissers

En een geluidje bij de achterklep laten verhelpen.

Wat zijn de ervaringen met jullie dusters.

De mijne is uit aug.2010 een

laureate uitvoering op gas.

• Kri

Ruim 55.000km met een duster 4x4' zwart, augustus 2010.

Originele banden. Door de dealer ingebouwde cruise control brak al snel de pook af. Coulant vervangen door een nieuwere, lees betere, versie.

Direct in het begin heb ik de ruitenwissers laten vervangen door flatblades.

Paul

• tonnie

even gespit in eerdere reactie,s en dit teruggevonden, werkt echt en de montagehandleiding is erbij valt reuze mee

Re: Parkeer sensor / PDC

Gepost door: tonnie ()

Datum: 27 maart 2011 23:50

ik heb n parkeersensor voor 24 euro gekocht en gebruik deze nu n 1/2 jr. ,zie link,

ik moet zeggen dat t perfect werkt,geen display maar n buzzer die gaat piepen bij n opstakel vanaf zo,n 70 cm geen geboor enkel even de bumper eraf en plakken die strip, en dit alles voor n prikkie zonder lelijke sensors

• peter stupers

Hoi Tonnie,werkt deze parkeersensor óók met een trekhaak onder de duster? Ik heb namelijk op gadgetsdiscount gezien dat er ook diverse zijn

die niet in combinatie met een trekhaak gebruikt kunnen worden,bij deze die jij gebruikt heb ik het niet kunnen lezen.

Gr peter.

• Frans

Ja inderdaad die komt er bij mij straks ook op . handig om te weten. maar er zit toch ook een kastje bij waar je de afstelling kan regelen i,v,m, de trekhaak.

gr

• tonnie

mijn duster heeft n n trekhaak en dat is geen probleem