roest duster

• bvh079

Bij instapschade had ik het nog begrepen.. Het enige is, al deze plekjes zitten aan de bovenzijde behalve die op het portier aan de buitenzijde. Het ene plekje zit bovenaan de deurpost van het linker achterportier (deze wordt het minste gebruikt van alle delen) en onder de rand van de achterklep aan de binnenzijde van waar een achterklepspoilertje gemonteerd zou moeten worden.

Voor volgende week maar ff een afspraak maken om hem na te laten kijken…

Ik heb overigens de dealer al gemaild gisteren maar helaas nog geen reactie… Direct na deze post gaat er een bericht naar de importeur.

• Avaka

Je bericht naar de importeur heeft nu nog niet zoveel zin. Die zal verwijzen naar je dealer.

Je dealer is je eerste aanspreekpunt. Mocht deze het niet naar tevredenheid oplossen dan kan je de importeur benaderen.

Succes en hou ons op de hoogte!

• bvh079

Aanstaande donderdag gaat de auto naar de garage en daar gaan ze hem inspecteren en lakgarantie aanvragen

• bvh079

Vandaag ff langs de dealer geweest. Er is garantie aangevraagd voor de auto en 6 maart moet ik ‘m brengen om alles te laten spuiten. We zijn hem zo’n 3 a 4 dagen kwijt en krijgen een vervangende auto mee in die periode.

• Avaka

Zo hoort het!

• atienwouter

Hé Brian,

Vraag gelijk een busje verf, dat is altijd makkelijk.

En blijven controleren want je kan er niet vroeg genoeg bij zijn.

• bvh079

Ik heb bij de aflevering al een lakstift cadeau gekregen.

Ik ga ze wel vragen de achterbumper wat bij te tippen. Er is wat lak vanaf sinds de eerste week (lang leve de parkeergaragedoodskist) en sinds week een dus ook al een doorn in het oog…

• atienwouter

Iemand had zijn ehhh ladder tegen mijn linkerspatbord laten vallen.

Gevolg deuk- en lakschade.

Ik heb in Gouda bij reparatie een blikje verf gevraagd en gehad omdat ik niet tevreden was over de inderdaad geleverde lakstift, veel te dikke verf.

Groet.

• bvh079

Oke, ga ik dat ook ff doen.

Ik ga ook meteen even vragen of ze woor “weinig” het plekje op mijn achterbumper even kunnen bijwerken.

• mackol

Op 1 maart hebben wij onze nieuwe sandero in ontvangst mogen nemen en hij rijd prima,het is te zeggen nadat ik de bandendruk op het normale niveau had gezet. Daarvoor zweefde hij over de weg, Maar tijdens het op druk zetten van de banden kwam ik tot de constatie dat het stuk dat verbonden is met de remschijven (het bovenste) ik denk dat men dit de fuseearmen noemt volledig onder de roest zitten. Nu is mijn vraag wat zouden jullie hier mee doen? Zelf heb ik zoiets van dit kan toch niet op een nieuwe wagen en men moet dit maar vervangen (daar dient garantie voor), aan de andere kant wil ik ook niet gelijk moeilijk overkomen tegenover de garage. Ik weet zelfs niet of dit kwaad zou kunnen op de lange termijn.

Ik heb er foto's van genomen maar weet niet hoe ik deze hier moet plaatsen mocht er iemand dit wel weten graag wat info,zodat jullie kunnen zien wat ik juist bedoel.

VG

mackol