Dacia Sanco breekt Cabio markt open!

• daciapress

Dacia SanCo breekt Cabiomarkt open!

Dacia vindt opnieuw een niche in het drukbevochten budget segment door de introductie van de een cabrovariant op basis van de succesvolle Sandero Stepway de Dacia Sanco: vanaf begin april te bestellen bij uw Dacia dealer! Leverbaar met in de basis de Lauréate met 1.2 16V motor en een basisprijs vanaf 11.498 euro.

Door gebruik te maken van stoffen kap en een boogconstructie, die is geplaatst tussen de twee rijen zitplaatsen in het midden van de auto is de stijfheid van de carrosserie gegarandeerd. Door gebruik te maken van zeer hoge sterkte staal en installeren van hetzelfde metaal profielen in de dorpel voldoet de Dacia Sanco aan alle wereldwijde verhoogde veiligheidseisen die aan open auto’s worden gesteld.

Het stoffen dak wordt in de basis uitvoering handbediend en is electrisch bediend in de Lauréate uitvoering. De configuratie van 2 deuren en 4 zetels maken het plaatje compleet van deze auto.

Benzinemotoren: 1.2 16V 75 pk, 1.6 MPI 90 pk

Dieselmotoren: 1.5 dCi 70 pk en 1.5 dCi 85 pk

LxBxH (in m.): 4,29 x 1,74 x 1,50

Koffer volume: 300 dm3

• pd3jcw

wel een verdachte datum voor zo'n bericht (:P)

• Mark L.

inderdaat, 1 april. Een rare datum voor iets aan te kondigen.

• remcora

ik vind hem prachtig, maar dan wil ik hem wel op 1 april geleverd hebben. Mooi gedaan!

• oscar54

Jammer dat ik net de nieuwe Dacia Dusco Cabrio besteld heb. 8-)

Levertijd helaas precies 1 jaar. B)

Groeten,

:D Oscar ::o

• koekoek

Hallo beste

Daar is de cabrio eindelijk , heb hem gelijk besteld kan over 12 weken of 3 maanden al langs de vecht mee rijden .

Groet Dirk