prijzen gaan 1 juli 2012 fors omhoog

• martje

vanmorgen offerte laten maken van duster delsey 4x2 sl op lpg

per 1 juli 2012 komt er 1.060.00 € er bij

alleen auto.s die op voorraad staan en voor die tijd verkocht worden die hebben geluk

mij werd verteld dat mijn auto na 1 juli geleverd wordt en ruim 1000 € duurder uitvalt ??????

• willem

En heeft dat ook een reden?

Wel mooit een Delsey. wordt het ook zo'n leger groene?

• Martin en Richard de Goeij

Martje hou je rekening met een lager max aanhangergewicht bij een fabrieg af LPG versie!!

verder veel plezier in de toekomst met je nieuwe auto!! X(

• martje

reden is: Co2 heffing in plaats van slurptax.bpm gaat omlaag

zie www.autozonderbpm.com

auto's die voor die tijd afgeleverd zijn komt niets er bij. maar auto's die nu gekocht worden en na 30 juni afgeleverd worden komt de heffing er nog extra bovenop

ge marja

• Johnny Logan

Klopt, is de CO2 heffing die flink omhoog gaat voor ‘vuile’ motoren c.q. de grens weer wordt verlegd. Vandaar denk ik ook de Lodgy later komt met een zuinigere 1.2 motor en goedkoper is als de 1.6 vanaf 1/7/12.

• mcvjournaal

Dat is helemaal correct.

Vandaar dat Dacia Nederland kiest voor uitsluitend de Dacia Lodgy 1.2 TCe 115 als benzineversie. Dus zal ook de Dacia Lodgy vermoedelijk niet als basis versie verkrijgbaar zijn.

De Dacia Lodgy 1.6 MPI 85 zal hier hooguit (maar ook dat is niet waarschijnlijk) als LPG verkrijgbaar worden.

Meer nieuws over de Dacia Lodgy lees je hier: http://daciampv.blogspot.com/search/label/Dacia%20MPV

Herke

http://mcvjournaal.wordpress.com/

• RichardMCV

Zo wordt Nederland een duur land voor Dacia. Om de prijzen enigzins redelijk te houden is dacia de laatste jaren steeds verder gezakt met de netto prijs. Juist al die belastingen hier in nederland maken de auto in haar algemeenheid al duur.

Wil Dacia nog enig omzet genereren hier in Nederland dan zal ze toch alle modellen moeten gaan voorzien van motoren die zuiniger en veel schoner zijn.

groetjes,

Richard,www.daciamodellen.nl

• ger 52

Lager aanhangergewicht bij fabrieksmontage LPG? hoe zit dat. Mijn Duster heeft er een, naderhand ingebouwd en maximaal vermogen blijft gewoon op 1200 kilo staan? In trekkracht maakt het ook helemaal niets uit, LPG of Diesel. Wel aan de pomp. 69.9 cent per liter tegenover 1.85 voor een litertje euro.

Ja Ger dat begrijpen wij ook niet maar het is toch echt zo! Fabriek af met LPG staat op je papieren een lager max aanhangermassa dan dat je LATER lpg in laat bouwen dan verandert niets op je kenteken papieren behalve de wijziging in brandstof van benzine naar LPG .

Ja Ger dat begrijpen wij ook niet maar het is toch echt zo! Fabriek af met LPG staat op je papieren een lager max aanhangermassa dan dat je LATER lpg in laat bouwen dan verandert niets op je kenteken papieren behalve de wijziging in brandstof van benzine naar LPG .