Sandero Facelift

• Bert

Waneer komt Dacia Sandero met een Facelift.

dit model is sinds 2008 op de markt.

het is tijd om de sandero op te frissen . om de verkoop hoog te houden.

er mogen wel wat dingen aan verbeteren.

het stuur verstelbaar naar boven en naar beneden , van je af of naar je toe.

meer geluidsisolatie dat het stuk rustiger wordt in de auto minder herrie op hogere snelheden.

Dacia logo op het stuur.

als je de voorruit sproeit , dat de ruitenwissers automatic aangaan de ruit wist.

iets meer details van de lodgy mee krijgt.

elc raam in de portieren net als lodgy .

groeten Bert Hoogman

• Delfosso

Hoi,

De Sandero is reeds gefacelift in Zuid-Amerika.

http://garagecar.blogspot.com/2011/05/renaultdacia-sandero-2012-official.html

Weet niet of deze ook naar EU komt, maar weet wel dat volgend jaar nieuwe Logan komt en wellicht dat je dan een Logan Hatchback krijgt die de Sandero opvolgt.

Overigens is de Sandero Stepway al wel iets gelift.

Ik zie overigens geen voordeel in elektrische ramen op de portieren, en zelf wissen na sproeien is wel handig.

• Ronald-2008

Automatisch wissen bij sproeien vind ik zelf irritant.

De wissers beginnen meestal te vroeg, de ruit is dan meestal nog niet nat genoeg.

Ik vind het zelf veel handiger dat ik in de MCV zelf kan beslissen wanneer ik de wissers wil activeren.

Maar da's persoonlijk.

• Barrabas

Inderdaad en als je reservoir leeg is (zoals altijd ) heb je een fantastische blinde muur of mistgordijn vvor je.

• RichardMCV

De facelift van de Sandero zal te zien zijn op de Autosalon in Parijs, dit najaar. Volgend jaar wordt deze verwacht in de showrooms. Detail: er komt een Sandero staiton aan…..

Groetjes,

Richard, www.daciamodellen.nl

• Mensen

Een Sandero Stationwagen met een Sandero prijskaartje zou helemaal geweldig zijn B)

• HenkM

Sandero station: GENIAAL (tu)

• Sonja

Ik ben best teleurgesteld . Heb in Januarie een nieuwe DACIA Sandero Stepway besteld , tot op heden weet de dealer niet wanneer hij geleverd kan worden .

In januarie was de levertijd 12 weken . Zelf vind ik het een leuke auto om te zien . Maar ik vind dat de importeur erg nalatig is . Dus lieve mensen

mocht je van plan zijn om een DACIA Sandero Stepway willen kopen , vraag eerst of hij op voorraad is !!! Sonja

• Henkes

Hallo Sonja,

Het wachten duurt altijd lang….:(

Maar als ie er eenmaal is, ben je het snel vergeten:)-D

Weet je al of je de 8 klepper krijgt of dat het de 16 klepper wordt?

Wat voor kleur heb je gekozen?

Groet, Henkes (Sandero 2009, 3 maanden gewacht).