airco

• Zwad

Verbetering : moet natuurlijk zijn “Ook hier heb ik steeds ondervonden dat men bij de tweede een veel betere service enz……….” en niet “…….bij de eerste een veel betere service………”

• Mensen

Ja die heb je ook in Nederland, zie

http://dacia.startpagina.nl/prikbord/15385294/car-service#msg-15385294

• DerRudy

Zwad Schreef:

——————————————————-

> Verbetering : moet natuurlijk zijn "Ook hier heb

> ik steeds ondervonden dat men bij de tweede een

> veel betere service enz………." en niet

> "…….bij de eerste een veel betere

> service………"

Hallo Zwad een tip,

Als je een zelf een bericht ‘post’ dan zie je opeens een knop ‘Bericht wijzigen’ onderaan je bericht en kan je je eigen berichten wijzigen.

mgr

Ruud

• Zwad

DerRudy Schreef:

——————————————————-

> Zwad Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Verbetering : moet natuurlijk zijn "Ook hier

> heb

> > ik steeds ondervonden dat men bij de tweede een

> > veel betere service enz………." en niet

> > "…….bij de eerste een veel betere

> > service………"

>

>

> Hallo Zwad een tip,

>

> Als je een zelf een bericht ‘post’ dan zie je

> opeens een knop ‘Bericht wijzigen’ onderaan je

> bericht en kan je je eigen berichten wijzigen.

>

> mgr

> Ruud

Hallo Ruud,

Alvast bedankt voor jou tip.

Zoals je misschien al wel hebt opgemerkt in dit en andere draadjes, ben ik niet zo een “crack” in het werken met pc e.d.

Ik en mijn generatiegenoten zijn echter niet “opgevoed” met pc, internet, enz… Ik ben dan ook 68 jaar (en mogelijk de nestor op dit forum).

Dat sluit echter niet uit dat ik niet open sta voor interessante tips.

Zo mocht ik van onze vriend LED-Lightning leren hoe ik een foto op dit forum kan plaatsen en…….. het is mij nog gelukt ook. En ik ……..zo fier als een gieter, zoals men dat hier Vlaanderen zegt.

Dus Ruud (en alle andere forumvrienden) hebben jullie goede tips…….laat maar komen zou ik zeggen.

Vr.gr.

Zwad

• Barrabas

(tu)Goed zo Zwad.Nooit te oud om te leren en wat niet is kan altijd komen.Ben zelf 62 en heb 6 desktops en 3 laptops.Nog begonnen met de PC de PET2000.

Niettemin de respons op de vragen en antwoorden zijn altijd “goed” zoniet voortreffelijk te noemen.

Groetjes.

En wat de airco betreft hou ook de verwarmingsknop in de gaten want onder een bepaalde buitentemperatuur werkt de airco ook niet wel de ontvochtiging tegen beslagen ruiten.Tevens ook de stand van de knop voor de luchtstroom,alles naar binnen of alleen de voorruit.Plus de knop nog voor alleen lucht van buiten of alleen gerecycleerde binnenlucht.Allemaal factoren voor een efficiënte regeling van de airco in de winter,tussenseizoenen en vooral in de zomer. :)

• remcora

een rubberen afsluiting bleek kapot, dus er zat geen gas meer in het systeem. Bochane in lelystad had het binnen de kortste tijd weer in orde. Met dank en ik kan de koelte weer opzoeken. Remcora

• LED-Lightning

mooimooimooi!