Ervaringen LZparts

• Werner46

Wat zijn hier de ervaringen bij LZparts?

Ik heb namelijk op 27-4 een bestelling gedaan. Vervolgens de e-mail ontvangen met betaalgegevens op 30-4 en dezelfde dag nog betaling gedaan.

Vervolgens na ruim een week stond de status op de site nog op open. Gemaild en kreeg te horen dat betaling niet binnen was. Na paar mails over en

weer bleek dat de betaling ‘ineens’ toch binnen was. Na weer aantal dagen kreeg ik mail of ik mijn tel.nr wilde mailen. Maar weer gedaan maar natuurlijk

nooit gebeld. Uiteindelijk, ik was al bezig met Google translate om mijn geld terug te vragen, kwam de mail binnen dat het verstuurd was.

Gaat via DHL en 14-5 verstuurd. Heb het echter nog niet. Volgens tracktrace is het net in Nederland aangekomen. Drama dus.

Vraag me toch af of dit meer regel dan uitzondering is.

Maar ik bestel er niet meer, dat is zeker.

• Hdi

Ik heb er vorig jaar in januari de offroad-kit voor de duster besteld. En dit zonder problemen.

• Jubbels

Heb begin dit jaar de “Comfortblinker” besteld.

5 dagen na betaling is het per “Deutsche Paketdienst” bezorgd.

• HenkM

Diverse malen iets besteld: geen probleem (ik laat echter wel op een Duits adres afleveren).

• Barrabas

Idem dito zoals HenkM maar dan naar België geen enkel probleem uitleveringen met GLS.

• Werner46

Heb het binnen, bijna maand geduurd. Zo te lezen heb ik gewoon pech gehad.

• ger 52

nooit problemen gehad, netjes bezorgd en schappelijke verzendkosten. aanradertje