Ruitensproeiermotor defect / bij anderen ook?

• Ronald-2008

Bij mij is nu binnen enkele weken tijd de ruitensproeiermotor voor het sproeien van de voorruit weer defect.

Voor alle duidelijkheid, ik doe er niets vreemds mee toch is de motor (nieuwe motor enkele weken geleden onder garantie door Dacia/Renault erin gezet) alweer defect.

Gelukkig valt de reparatie nog onder de garantie (5 jaar).

Zijn er andere Dacia-sten die ook een defecte sproeiermotor hebben gehad?

Tips?

• Zoran

De wereld is niet volmaakt

Techniek faalt wel eens (is op dat moment een teleurstelling) maar daar heb je techneuten voor.

Wij mensen worden ook wel eens ziek {Heb je dokters voor}

Is door de dealer eenmaal hersteld , en zal nog een maal naar gekeken moeten worden.

Zonde van jouw energie om je daar druk om te maken. Gewoon naar jouw dealer terug gaan.

Think positive,

• mcvjournaal

Inderdaad, uiteindelijk zal er best wel eens iets kapot gaan, jammer maar helaas !

Geluk dat het nog onder de garantie valt.

En nee, in de vijf jaar dat ik me nu bezig hou met het merk Dacia heb ik die klacht niet gehoord.

Herke

http://mcvjournaal.punt.nl/

• Ronald-2008

Bedankt voor het advies.

Ik maak me er zeker niet druk om, valt toch onder garantie nl.

Ik was alleen op zoek naar input opdat ik dat mee kon geven aan de dealer.

Memento mori et carpe diem (:P)

• Harry

Mijn dacia sandero uit 2009 had ook problemen met de ruitensproeier. In februari is onder garantie de motor vervangen.

Bijdeway: ik heb 2 maanden na aankoop van mijn dacia 2 jaar garantie bijgekocht dus ook na 3 jaar valt dit nog onder de garantie.

gr Harry