daciafandag

• oscar54

http://www.daciast.nl/pics/paraplu_broche.jpg

Hij bestaat dus :D

Oscar.

• Barrabas

(tu) Verdorie nog aan toe zeg.Ga er maandag direct om,zelfs twee stuks. B)

• Zoran

Inderdaad een hoop regen. Maar goed de paraplu mee en ons niet gek laten maken door een paar regendruppels.

kleine samenvatting, klik op het filmpje

Filmpje kan nog niet zichtbaar zijn doordat deze nog wordt verwerkt (You tube)

• Frans

Het was ……..nat maar toch gezellig.

Koud (+/-10 gr) maar voor volgende keer weer.!!!

• mcvjournaal

Het complete verslag van de Dacia Fandag 2012 staat inmiddels op de site: http://mcvjournaal.wordpress.com/2012/06/03/dacia-fandag-2012-onthulling-dacia-lodgy/

Herke

http://mcvjournaal.wordpress.com/

• remcora

Terug van de natte, maar leuke Daciafandag. Compliment aan de organisatie en de Lodgy ziet er goed uit.

Het Daciagevoel bestaat echt.

• Avaka

Recept voor 'Een doorregen Dacia fandag':

4 Lodgy's

2 prominenten van Renault én Dacia.

2 bekende artiesten

1 Formido Zomertour caravaan

1 Koffie / fris / stand

2 consumptie bonnen pp

1 strandbal pp

1 afgestreken lepel aan folders en reclame materiaal

1 locatie waarbij het parkeren en de kern van het evenement ver uit elkaar liggen

1 inschrijvings tafel

1 patatkraam

1 4x4 parcours

1 behendigheids parcours

300 fan's (naar smaak meer of minder toevoegen)

1000 eenheden regen, heeeel veel regen.

Wat wel jammer was is dat er voor de kinderen dus echt niks te doen was. Geen Smink, geen springkussens (logisch ivm de regen) maar ook geen (snel georganiseerd) knutsel/teken/speel hoekje ergens op het terrein.

Volgend jaar beter.

Oh ja, de Lodgy is een DIJK van een wagen. Als je er naast staat is hij groot, heel groot. In werkelijkheid is hij mooier dan op een plaatje.

• atienwouter

Heerlijk incognito hebben wij in de regen gelopen.

Thuis gekomen eerst de openhaard aan.

Regen was niet zo erg, maar je werd toch door en door koud.

Dan even het toiletgebouw opgezocht om even warm te worden.

Patat en kroket was lekker warm maar daar moest je ondanks dat het niet erg druk was, wel gezellig pratend in de rij staan.

Had medelijden met de mensen van de koffie, dat was koud, ik bedoel niet de koffie.

Wat een getel van al die balletjes, ben benieuwd hoeveel dat zijn, vast geen 202 zoals wij dachten.

Verder vond ik de Lodgy een mooie dacia.

Lokatie vond ik ook niet zo'n succes, maar met beter weer was dat waarschijnlijk wel in orde geweest.

Ook geinig dat ik op het filmpje van Zoran sta, zonder herkend te worden.

Nu ga ik eten.

• uul

Jammer van de regen én de locatie,had geen paraplu en voor 17 Euro kon ik er een kopen en bij het openen van dat ding vloog m,n toupet al door de lucht:D Maar goed, het Doornse gat is toch gezelliger al had dat nu ook een modderpoel geweest maar daar kon je lekker langs alle opgestelde Dacia,s banjeren en dit leek wel een parkeerplaats van de Gamma.

Nog even een praatje met Herke (zonder brigit en de honden) en de Daas van TAZTEAM bewonderd én gehoord! Ook de miniatuur Daas met verlichting gezien, knap werk!

En natuurlijk de LODGY, mooie wagen en wat een ruimte, kan je hele bankstellen op de kop getikt via marktplaats droog in vervoeren(:D Petje af Dacia(tu) geen toupetje dus:D

uul.

• Tazteam

Leuke dag gehad,ondanks het hele slechte weer.

Jammer vond ik zelf dat de auto te ver van het event stonden.

Er was geen interaktie tussen de auto's/event/bezoekers.

Verder prima geregeld, zeker omdat wij ook bij een ander merk zo'n soort dag hebben mogen meemaken.

Lekker bijgekletst met diverse bezoekers, zeeer interessant.

Toch wat auto's mogen/kunnen bewonderen, leuke dingen gezien.

Volgende keer op een iets betere lokatie zodat mensen elkaars auto kunnen bekijken en toch niets van het event verder hoeven te missen.

Ik kan over het algemeen alleen maar melden dat deze dag voor ons erg positief is verlopen.

@Uul: stuur even een pb-tje, met je e-mail oid, dan kunnen we binnenkort iets afspreken ivm de xenon tov halogeen.

Grtz

Philip