Hoi Nick,
Wij hebben meteen een achteruitrijcamera in onze MCV geplaatst(2009). De plaatsing was een hersenbreker (waar hersenen te vinden waren dan). We vonden een plekje naast/onder de handgreep. Je weet wel, dat zwarte kunststof deel op de achterdeur. Hiervoor moest wel 1 en ander losgemaakt worden maar echt een genot om achteruit te kunnen kijken bij het inparkeren of aankoppelen van een aanhanger. Omdat de camera op een plek zit waar hij van buitenaf niet zichtbaar is zou ik kijken of je hier iets mee kan. Naast goede bescherming tegen vocht, diefstal en beschadiging ook een plek met goed zicht.
Ik zag dat die van de Aldi een grote kijkhoek heeft. Dat is gunstig. Dan zie je lekker veel, maar omdat ik niet meer precies weet hoeveel ruimte er op de plek (in de holte) is waar onze camera gemonteerd zit weet ik niet of de Aldi camera er probleemloos in past.
Ook hoorde ik mensen spreken over plaatsing aan de binenkant van het achterraam/achterdeur. Dan kijk je door het raam naar buiten. Ik denk dat dat een eenvoudigere plek kan zijn waar je geen hersenen hoeft te breken over de ruimte die de camera inneemt.
Succes, ik ben benieuwd naar de oplossing die je vindt.