kam mij imand vertellen war hij eventuel voor een extra sleutel met afstandsbedieng voor de dacia duster heeft betaald, verkoper had het over 200 euro.
lijkt mij wel een beetje duur bij aanschaf van een nieuwe duster.
mvg jan
Dezelfde info kreeg ik ook, maar i,k had duidelijk bedongen dat er een tweede direct bij geleverd moest worden. (ging bij mijn eerste Duster ook) Koste toen 80 euro.
Bij afhalen was hij er niet bij en zit nu al zo `n 4 weken op de sleutel te wachten (backorder) (td)
Als ik jou was zou ik er op staan dat bij aflevering direct 2 geleverd moeten worden. (anders moet je later een dag terug om beide sleutels opnieuw in te laten lezen.
Afspraak is afspraak.
Greets wim
ps hou ons ff op de hoogte , ga ik ook doen
Als je bij de aankoop hebt bedongen dat er twee sleutels worden geleverd (op papier), is de dealer verplicht ze te leveren !!!
Indien de tweede sleutel niet geleverd wordt, kan de dealer hiervoor aansprakelijk gesteld worden.
De dealer moet zich aan het afgesloten koopcontract houden, ongeacht wat Renault / Dacia Nederland verandert.
Bij niet leveren kan je eventueel juridische stappen tegen de dealer ondernemen, omdat de dealer zich niet aan het afgesloten koopcontract houdt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?