vlekjes plafond

• jorrit

beste daciasten,

sinds een paar maanden valt het mij op dat ik allemaal kleine vlekjes op mijn plafond heb zitten van mijn dacia logan mcv.

het ziet eruit alsof het geregend heeft. (maar dan aan de binnenzijde van je auto.

donkergrijze vlekjes op de lichtgrijze plafondbekleding.

iemand anders hier ook last van?

• frank

heb dit niet bij mijn duster maar heb het eerder gehad in een fiat bravo kwam na enkele jaren dit ook voor en bleek door de warmte lijmresten te zijn van binnen hemel is toen gratis nieuwe hemel ingezet want mag niet mijn duster is na twee jaar perfect zelfs nog niet een keer voor iets terug geweest om na te laten kijken of repareren heb er nu 25000 km opzitten

• jorrit

mijn auto is inderdaad nu drie jaar oud, dus het zou dat wel kunnen zijn. mijn garantie is inmiddels voorbij. het verbaasd mij alleen dat ik er nog weinig van op het forum gezien heb.

mijn teller staat nu op de 105.000.

groeten

• ferm

@jorrit

Die vlekken komen mij bekend voor want ik kom ze ook tegen in mijn mcv. Die is inmiddels ook 3 jaar oud en de garantie is verlopen. Had ik geweten dat dit onder garantie valt had ik er tijdig melding van gemaakt. Sommige onderdelen van de mcv vallen me wel wat tegen temeer omdat het zoals gezegd reeds beproefde techniek is. Ik ben verder wel happy met mijn mcv maar er zijn toch wel essentiële verbeterpunten op te sommen zonder “zeikerig” te doen.

• jasper

het komt bij alle merken regelmatig voor ophet werk de mercedes nieuwe wagen na 2 jaar juist het zelfde maar wij kunnnen er mee leven :p dus niet percee een dacia kwaal