bevestigingshaken voor Dacia Logan MCV

• Michel Hubert

Hoi,

Ik zoek een adres waar ik op de foto aangeduidde bevestigingshaken kan kopen.

Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groeten,

Michel Hubert

• Werner46

Waar ze nieuw te koop zijn zou ik niet weten. Maar kan je niet op een sloperij kijken? Hier hebben ze bijvoorbeeld Dacia's. Lijkt mij dat ze dit wel los verkopen. (Of zit het gelast?)

Autobraak

• martinf

Zo te zien wil je de bevestigingshaken voor een 3e zitrij monteren. Deze kun je wellicht uit een sloopauto halen. Wellicht passen deze inderdaad.

Wil je hiermee een 5 persoons ombouwen naar een 7 persoons? In dat geval is het volgende van belang:

De 5 persoons versie is constructief gezien niet hetzelfde als de 7 persoons. In de 7 persoons zit uit veiligheidsoverwegingen een extra dwarsbalk gelast in de constructie. Op 1 van de fora is dit al een keer langsgekomen. Daarnaast blijft op je kentekenbewijs 5-persoons staan.

• Demietri

Zijn het misschien dezelfde als die in Ranault Master , Trafic, Kangoo zitten?

Als dat zo is, dan heb ik er op werk nog wel nog wel een paar honderd liggen voor de weggooi.

Laat het even weten als je in één van bovenstaande auto's hebt mogen kijken naar de sjor-ogen.

Groet,

Demietri

• Avaka

Volgens mij kan je die niet kopen omdat ze in de fabriek worden gemonteerd/gelast aan de hand van je gewenste configuratie.

Ergens op het internet zwerft wel een topic over iemand die het achteraf heeft gemonteerd maar dat is een enorme doe het zelver.

Daarbij wordt er bij een 3e zitrij een extra verstevigings balk onder de MCV gelast af fabriek.

Ergo: eigenlijk kan je dit zelf niet aanpassen.

• oscar54

Hierbij de link naar het betreffende artikel.

http://mcvjournaal.punt.nl/index.php?r=1&id=486122

Oscar.