Tips: airbagunit vervangen en deukjes Sandero

• uul

Zie ook. De Dacia van……..No: 23.

• A de Groot

Ja, het was deze set; bijna €100 voor 4 stootlijsten. Plus verzendkosten.

Voordeel hiervan is dat ze op maat gemaakt zijn.

Het is een stevig soort rubber, met plakstrips. Het zit stevig vast. Maar hoe lang ze vast blijven zitten kan ik niet zeggen.

• Mensen

De standaard stootstrips op de Sandero zijn ook geplakt, ik verwacht niet dat de stootstrips van www.stootlijsten.eu gemakkelijk los laten. Eerst de deuren goed wassen en ontvetten met alcohol, en de plakstrips met warm weer er op plakken, de lijm is dan wat zachter en zal dan volgens mij beter plakken..

Echter één probleempje hier thuis, m'n echtgenoot is het (nog) niet eens met deze investering :S

• uul

Bij mijn Sandero zitten ze er al 3 jaar op. En wat je echtgenoot betreft:)-Dmaar niet laten rijden want zulke stootsrips zijn er niet.

Uul.

• Mensen

Ik erger me aan die mensen die naast onze prachtige Sandero, rücksichtlos, met een ferme zwaai de deur openen , de standaard brede stootstrips onderaan de deuren helpen jammer genoeg niet om deze parkeerschade te voorkomen.. de weliswaar kleine, verticale deukjes zijn helaas nu al zichtbaar, m.a.w. al te laat met de stootstrips :X

• frankieboy001

Misschien is dit een idee, lijkt me een stuk goedkoper (:P)

Stootrubber

M.vr.gr

Frank

• Mensen

Bedankt voor de tip, ik ga binnenkort eens informeren bij een car style bedrijf in onze woonplaats, anders ga ik toch maar voor:

http://www.profilex-newtec.nl/Dacia%20web.pdf