afcheid dacia sandero

• koekoek

A.s woensdag neem ik afscheid van m;n trouwe Sandero 1.2

Een nieuw wagen van 2009 waar ik met veel plezier in gereden heb.

Ik heb bij inruil een goede prijs voor gekregen bij de renault dealer .

Ik ga nu wat kleiner en nog goedkoper rijden namelijk de nieuwe twingo..

Ik hoop er net zoveel plezier aan te beleven als de dacia .

Dacia rijders nog veel rijplezier in jullie betrouwbare wagens.

Misschien stap ik in de toekomst gewoon weer terug naar een daas.

Groet Dirk

• Louis Dörr

Wat jammer Dirk, weer een Dacia rijder van de eerste uren die een overstap maakt.

Ik wens je veel plezier met je Renault.

Helaas zal dit voor mij ook het geval zijn, aangezien men heeft besloten met de MCV te stoppen.

Ik weet nog goed de kreet toen de MCV geintroduceerd werd, Think Big, Pay Little - Dagcia Logan MCV - vanaf 9.999,-

En nu: Dacia Lodgy vanaf 14.999 - Dacia pretendeerd dat dit de opvolger is van de MCV maar wel 5.000,- € duurder !!!

• MCV

Hier in België kost het instapmodel “Lodgy” net geen 10.000 euro, maar in Nederland word dit model niet verkocht.

In Nederland zit dan wel weer ESP/ASR standaard op de wagen, hier in België is dit bijbetalen.

• Barrabas

Proficat met de nieuwe Twingo en evenveel of meer rijplezier.

• buffing

Hallo Dirk

Wij rijden een Sandero en een Twingo.

Beide met dezelfde motor.

De Sandero bevalt goed en we gebruiken hem voornamelijk voor lange afstanden (vakanties) en voor als we ruimte nodig hebben.

Onze Sandero is van 2010 en verbruikt na 30000 km ongeveer 1 liter op 15,2 Km en dat is natuurlijk niet slecht.

Maar onze Twingo (2011) is zelfs sneller dan de “Daas” en verbruikt na ± 20000 Km ongeveer 1 liter op 18,2 Km.

Ook op de autobahnen in Duitsland kan hij vlot mee en verbruikt daar ondanks de hogere snelheden ongeveer 1 liter op 20 Km.

Ook kost de Sandero ± € 300,- aan wegenbelasting per jaar en is de Twingo nog gratis tot eind 2013.

Dus je zal zeker niet teleurgesteld worden in de Twingo.(verstandige keuze)

Heel veel plezier met je nieuwe Twingo.

Groetjes

Jan en Carolien

• Mensen

Ik heb bij inruil een goede prijs voor gekregen bij de renault dealer .

Dus, het kan wel, kwam het ongeveer overeen met de ANWB koerslijst?

http://www.anwb.nl/auto/koerslijst#merk_en_type/DACIA/SANDERO/2010/januari

• Mathijs

Ik wil mijn Duster van augustus 2010 inruilen voor de nieuwe Renault Clio, maar het verschil met de ANWB koerslijst is wel groot bij mijn dealer in Venlo. Bij welke deler ben jij geweest, waar ze een redelijke tot goede inruilprijs geven?

Groetjes,

Mathijs

• koekoek

Hoi

De dacia Sandero lauderate was precies 3 jaar oud en 39000 gelopen .

Zag er nog perfect uit , is voor de helft in de nieuw waarde gezakt .

1500 euro extra korting op de twingo.

De twingo rijd super en is stil , vlot , sportief veel accesoires: (tu), en zuinig nu al bijna 1 op 20, geen wegen belasting .

Voor twee mensen ruim voldoende .

De twingo heeft wel minder ruimte achterin .

Dirk