Wie heeft al een proefrit gemaakt in de nieuwe Sandero of en in de Lodgy en hoe rijdt ie?
Ben benieuwd, wij gaan deze week de nieuwe Dacia's uit proberen!
Hoi wij hebben een proefrit gereden in een Lodgy 1.5 dCi 90 ()
Onze ervaring t.o.v. onze huidige MCV 1.6 16 V op LPG
De Lodgy is veel feller ,veel stiller heeft een nog hogere -vind ik fijnere- zit en remt stukken beter!(tu)
Wij hebben daarom een Lodgy Ambiance diesel dCi 90 bestelt met als opties, de radio en mistverlichting.en een trekhaak voor onze Hobby
Auto wordt geleverd week 5 van 2013. X(
En wij hebben inmiddels een proefrit gemaakt in die nieuwe Sandero, ben ook benieuwd hoe de Lodgy rijdt, ik lees hierboven dat de dci uitvoering prima is, de Tce is nog even een vraagje.
De Sandero 0.9 Tce Lauréate waarin wij gereden hebben kenmerkt zich door de prima geluidsisolatie.(tu)
Motor is enigszins qua vermogen te vergelijken met mijn 1.6 uitvoering, alleen heb je wel het gevoel dat de 0.9 net wat vlotter is en vooral bij optrekken een aangenaam geluidje op de achtergrond produceert.
De auto is eenmaal op snelheid zo stil dat je zomaar 140 km per uur rijdt zonder dat je het door hebt, of in de 4e versnelling rijdt bij 120 en dan tot ontdekking komt dat je nog een keer kunt overschakelen()
Persoonlijk vind ik het jammer dat de binnenkant van de deuren niet meer zijn bekleed met een stukje stof, zoals in de type 1 Lauréate uitvoering, pluspunt daar tegenover is wel weer de nu standaard interval op de achterruitwisser.
De stoelen zitten zachter dan in mijn eigen auto, sommigen houden hiervan, anderen niet.., ik vond de stoelen in de Lodgy (waar we dus wel in hebben gezeten maar niet mee hebben gereden) steviger en ook beter zitten dan de Sandero.
Hoe het verder gaat hangt af van het bedrag wat ik nog voor mijn auto terug kan krijgen.
ik heb met de lodgy 110 dci zes versnellingen duurste uit voering gereden wat een geweldige dacia is dat trouwens de sandero lauriate mag er ook zijn beide auto,s hebben lichtmetalen velgen stablisatiecontrol navigatie cruscontrol en dat voor een sandero rijklaar 15.400 euro waar kan je zo,n auto voor die prijs vandaag nog kopen
Ik heb een tijdje geleden een proefrit gemaakt met een Lodgy. Het was een diesel, dCi 90. Dat beviel me prima en nog snel ook. Heb zelf een MCV benzine, maar de lodgy diesel is een stuk stiller van binnen als mijn eigen MCV. Veel mooier van binnen ook. Ik heb er dus gelijk maar eentje gekocht, wel een benzine versie. De levertijd is wel lang hoor. Een paar maanden. Gek eigenlijk want de autoverkopen liggen helemaal op z'n gat. Fabrieken hebben dus capaciteit over zou je zeggen….. Maar terugkomend op je vraag. De Lodgy is een prachtige auto en rijdt heerlijk! Ik zeg doen!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?