Arend, Dacia dealer te Amsterdam
Gepost door: ilco.olivaria@telfort.nl
Datum: 29/12/2012 12:14
AMSTERDAMSE DACIA DEALER AREND MAAKT HET WEL ERG BONT
Een paar prijsopgaven van garage Arend:
- Lampje vervangen achter ventilatie-bedieningspaneel; opgave 87,-
- Blad verwijderen in ventilor: opgave 224,-
Een telefoontje naar de eerste de beste dealer Nieuwendijk in Amstelveen leerde dat de eerste handeling voor 27,59 excl. kon worden uitgevoerd en de tweede 70,- euro zou kosten.
Naast bovengenoemde absurditeiten nog twee ervaringen.
1. Het interieurfilter bleek totaal vervuild na drie jaar. Men was er bij Arend nooit opgekomen (auto is slechts daar in onderhoud geweest) om het filter te vervangen.
2. Bij een APK- keuring/ grote beurt was band afgekeurd. Na mijn suggestie dat er een reserveband onder de auto zat en dat die nog gebruikt kon worden, bleek dat inderdaad het geval te zijn. Voor het verwisselen van de band moest ik extra terugkomen. Bovendien rekende men voor dit klusje 33,- inclusief !!!!!!!.
Arend stuurt na elk contact een formulier om aan te geven of de klant tevreden is over de afhandeling van het een en ander. Uiteraard heb ik mijn klachten aan Arend voorgelegd. Ik heb dat ook nog eens in een aparte brief gedaan.
Tot op heden heb ik geen reactie mogen ontvangen en dat lijkt mij ook de meest gepaste houding want wat moet je tenslotte uitleggen wat niet uit te leggen valt.
Jullie zijn gewaarschuwd !!!
I. van Buuren