Dacia Dealer Arend Amsterdam

• ilco.olivaria@telfort.nl

Arend, Dacia dealer te Amsterdam

Gepost door: ilco.olivaria@telfort.nl

Datum: 29/12/2012 12:14

AMSTERDAMSE DACIA DEALER AREND MAAKT HET WEL ERG BONT

Een paar prijsopgaven van garage Arend:

- Lampje vervangen achter ventilatie-bedieningspaneel; opgave 87,-

- Blad verwijderen in ventilor: opgave 224,-

Een telefoontje naar de eerste de beste dealer Nieuwendijk in Amstelveen leerde dat de eerste handeling voor 27,59 excl. kon worden uitgevoerd en de tweede 70,- euro zou kosten.

Naast bovengenoemde absurditeiten nog twee ervaringen.

1. Het interieurfilter bleek totaal vervuild na drie jaar. Men was er bij Arend nooit opgekomen (auto is slechts daar in onderhoud geweest) om het filter te vervangen.

2. Bij een APK- keuring/ grote beurt was band afgekeurd. Na mijn suggestie dat er een reserveband onder de auto zat en dat die nog gebruikt kon worden, bleek dat inderdaad het geval te zijn. Voor het verwisselen van de band moest ik extra terugkomen. Bovendien rekende men voor dit klusje 33,- inclusief !!!!!!!.

Arend stuurt na elk contact een formulier om aan te geven of de klant tevreden is over de afhandeling van het een en ander. Uiteraard heb ik mijn klachten aan Arend voorgelegd. Ik heb dat ook nog eens in een aparte brief gedaan.

Tot op heden heb ik geen reactie mogen ontvangen en dat lijkt mij ook de meest gepaste houding want wat moet je tenslotte uitleggen wat niet uit te leggen valt.

Jullie zijn gewaarschuwd !!!

I. van Buuren

• Wiend

Vind je dit zelf ook niet een ontzettende zeik post?

Als je de service van Arend te duur vindt, ga dan ergens anders naar toe. Maar stop met dat modder gooien. We leven in een vrij land en je bent vrij om zaken te doen met wie je wil. Ik weet zeker dat een slecht Nederlands sprekende beunhaas in een duistere garage in een vervallen pand het nog goedkoper doet (en misschien nog wel net zo goed ook).

Dat verhaal van die band zal wel net iets anders gegaan zijn dan je hier schrijft.

Hoe zou je het vinden als autobedrijf B. de Haas uit flutjeglibbergeel op dit forum een waarschuwing zou zetten dat I. van Buuren voortdurend loopt te zeiken over te hoge prijzen en dat je hem beter niet als klant kan hebben?

• HenkM

Mwah, het is de ervaring van een consument die hier geventileerd wordt.

Mag best, gebeurt immers ook op TV bij diverse consumentenprogramma's.

• Fred

Mag ik mij opgeven voor garage voor dhr Wiend.

Als ik 500 gulden mag ontvangen voor het verwijderen van een blad uit de ventilator, dan wil ik daar best een zaterdag voor uittrekken…

Gazo door ilco! Als je nog meer prijsvergelijkjes hebt horen we het wel!!

Wiend toevallig garagehouder in Amsterdam .. ook nog toevallig bij Arend?

Fred

• Barrabas

Ja Fred die Wiend geeft zichzelf bloot,dom hè .

• Wiend

Nou wat is ie dom he….