een ongelukje gehad nu mijn vraag pertotal of niet
http://i.imgur.com/mICrF.jpg
hier zijn ze dan met dank aan mensen
het ongeval is als volgende gebeurd voor de mensen die zich gaan afvragen hoe
het was donker glad en het regende hard
op een kleine afstand stond er een vrachtwagen met een kraan boven op de vrachtwagen.
juist voor ik en mijn voorligger er aan gereden kwamen had hij de electriciteits leiding boven de straat eraf gereden en deze was op de baan beland.
de man had nog gaan gevarendriehoeks gezet en had geen fluo vestje aan dus zag je niet dat er iets mis was.
de man sprong gwn voor onze autos voor ons te waarschuwen en ons te doen stoppen waarop mijn voorligger alle remmen dicht gooide en juist optijd kon stoppen waarop ik ook direct mijn remmen dichtgooide maar door de hevige regen schoof mijn wagen gwn voort over de baan en raakte ik mijn voorligger de wagen voor mij is direct pertotal verklaard de mijne weet ik nog niet voor een idéé van de klap te hebben de andere bestuurder had een renault scenic en het kofferdeksel zat van achter tegen de zetels geplakt
Als de airbag's niet zijn afgegaan en er is geen andere schade dan nu zichtbaar op de foto is er nog wel een kans dat hij hersteld worden. Veel zal ook afhangen van de restwaarde van de auto, kost de herstelling meer dan dat de wagen nog waard is dan is het totaal verlies.
Zelf er niets aan overgehouden?
Jammer van je Dacia Duster, ikzelf geloof dat hij nog wel te repareren is, de meeste schade is gewoon vervangbaar plaatwerk, de motor zal wel wat verschoven zijn omdat de motorsteun boven op het spatscherm is gemonteerd, dus waarschijnlijk het spatscherm iets richten ( met pers ) en als de airbags niet geploft zijn dan heb je idd kans dat de schade meevalt, maar je zult toch wel allrisk /casco verzekerd zijn?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?