Ha ha ha ha, je hebt me vreselijk aan het lachen gemaakt Barrabas met deze humoristische reactie. Hulde! (
Zoals jij ook wel weet Der Rudy is een elektronische temperatuur opnemer een technisch en dood ding.
Die heeft geen gevoels temperatuur (dit in tegenstelling tot de menselijke huid). Die meet gewoon de werkelijke temperatuur, of je nu 10, 100 of 1000 km/h rijdt.
En ik ga echt niet in mijn blootje de 11 stedentocht rijden want dan doet mijn aftapkraantje het inderdaad niet meer (geweldige opmerking van Barrabas, lig nu nog dubbel).
Hoi
Ik heb een tijd terug jullie wijze raad opgevolgd en een paar wissers gekocht bij Action voor mijn Dacia MCV.
Nog nooit zulke slechte wissers gehad als deze,heb ze maar een paar weken gebruikt,en toen vervangen door een paar wissers van LIDL die toen in de aanbieding waren. Deze werken perfekt ,maar voor mij nooit geen wissers van Action meer.
Ik heb een tijd terug jullie wijze raad opgevolgd en een paar wissers gekocht bij Action voor mijn Dacia MCV.
Nog nooit zulke slechte wissers gehad als deze,heb ze maar een paar weken gebruikt,en toen vervangen door een paar wissers van LIDL die toen in de aanbieding waren. Deze werken perfekt ,maar voor mij nooit geen wissers van Action meer.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?