Ditributieriem toch maar vervangen

• riche55

Ik ben overstag !!!! ,

Maandag a.s zal hij door de Dacia Renault dealer worden vervangen . inclusief de Multiriem en alle geleiderollen

waterpomp zal na inspectie worden bekeken of hij ook ''meegenomen" moet worden.

Nu dan heb ik toch maar mooi ruim 7-jaar en 72.000 KM meegedaan ,

Groet, Riche55

• thei

Dan ga ook maar overstag wat je waterpomp betreft,als deze nu nog goed is hij over pakweg 10000km de geest geeft kun je weer alles laten doen en die paar tientjes maakt ook niet uit op het hele bedrag.

• riche55

Ja okee , goed advies , maar volgens Renault "' hoort het niet bij standaard bij het vervangen van het distributie gedeelte

Zij hebben een standaard parket vervangings schema , waaraan de dealer zich houdt

Per gratie kijken ze dan wel opties naar die waterpomp op lekkage sporen en advisieren dan alleen

Maar goed ik zal er toch op aan dringen om hem te laten vervangen lijk mij een goede optie

Riche 55

• thei

Ligt eraan,als de distributieriem ook de waterpomp aandrijft,dan deze ook vervangen.

Als dit dan zo is heb je een dealer die een slecht advies geeft….die zullen wel denken ach nu de disset en over een jaartje de waterpomp,dus 2x vangen wat ook in 1x meteen goed gedaan had kunnen worden.

• riche55

thei Schreef:

——————————————————-

> Ligt eraan,als de distributieriem ook de waterpomp

> aandrijft,dan deze ook vervangen.

> Als dit dan zo is heb je een dealer die een slecht

> advies geeft….die zullen wel denken ach nu de

> disset en over een jaartje de waterpomp,dus 2x

> vangen wat ook in 1x meteen goed gedaan had kunnen

> worden.

• Avaka

Wat is de bedoeling van deze dubbelpost?