Dacia Logan MCV onthuld in Geneve

• Barrabas

Zoveel flauwekul heb ik nog nooit gelezen.

• peter stupers

Het is ook een mooie auto vind ik.

Gr. Peter.

• delly

Een grijze muis geworden.

Gunstig voor de 2ehands prijs van het huidige model.

Die gaat omhoog.

• Martin en Richard de Goeij

Zo veel flauwekul heb ik nog nooit gelezen (:P)

• Martin en Richard de Goeij

Barrabas misschien moet — JIJ !!! —- het wel drie keer lezen!! Dan begrijp ook JIJ misschien wat we hier werkelijk over de nieuwe MCV schreven en…..

respecteer een andere mening dan die van jou ook eens ! dan doen wij ook hier! :)-D

• H.v.M.

@(Gunstig voor de 2ehands prijs van het huidige model, die gaat omhoog.)

'Wishful Thinking', weliswaar geen Nederlands maar, een betere uitdrukking vind ik zo vlug niet.

Harry

• HenkM

“Volwens denken”?? ;-)

• JorisP

Pesten is maar relatief natuurlijk. Als er minder belasting op een auto zit moeten andere belastingen hoger worden. Dan liever op een product waar je de keuze hebt om het wel of niet te kopen (of wel of niet nieuw) dan een fors hogere inkomstenbelasting.

• JorisP

Misschien wel slim om een auto te maken die lijkt op auto's die wel veel verkocht worden….

• JorisP

Tsja, het summum van een grijze muis auto (de Golf) is toch al jaren 1 van de meest verkochte auto's. De verkoopcijfers van Dacia zijn nou niet zodanig dat het een doorslaand succes is. Zelfs nu tijdens de crisis blijft het marktaandeel erg klein. Hopelijk zorgt een wat gangbaardere vormgeving voor een groter marktaandeel.