Andere wagen.

• goosting@hetnet.nl

Na lang wikken en wegen toch besloten een andere auto te kopen. Wij hebben 2,5 jr. gereden in een dacia logan mcv met zeer veel plezier. Wij kregen echter van een seat dealer een dusdanig goed inruilbod dat wij hierop ingegaan zijn, zij boden nl. evenveel inruil als de dacia dealers waar wij zijn geweest. Wij waren nl. op zoek naar een sandero of een ibiza. Het is dus een ibiza geworden. Nu heb ik echter nog wel wat onderdelen van de dacia in de verkoop o.a een goede set winterbanden met dacia sierdoppen en een set dakdragers . Iemand belangstelling? Spullen staan ook op marktplaats .

• LED-Lightning

Een gewone Ibiza of een Ibiza ST? Veel plezier ermee alvast!

• goosting@hetnet.nl

Het is een gewone Ibiza geworden.

• Martin en Richard de Goeij

Hallo ,

Veel succes en veilige kilometers met je nieuwe seat ibiza ! (tu)

Ik vraag mij alleen af of je onderhoud aan de nieuwe auto net zo goedkoop blijft als dat aan je vertrouwde MCV?

Mijn ervaringen met onze auto,s voor de MCV waren dat het onderhoud in prijs van al onze 3 gereden skoda,s fabia combi,s bijna het

dubbele was van de daas! Met alle auto,s zo,n 100.000 km gereden in 4 jaar tijd .

Daarom rijden we nu ook weer in een nieuwe Lodgy! (:P)

Ik hoop dat het onderhoud wat je WERKELIJK gaat betalen aan de Seat dealer voor je mee valt!!

Veel succes (tu) en de Seat Ibiza is wel een heel mooie wagen!! :)

• peter.h

Martin en Richard,

Hebben jullie al met de caravan gereden achter jullie nieuwe Lodgy?

Wij moeten t.z.t. toch ook een andere auto kiezen. De Dacia is bij ons echt favoriet!

Maar met de nieuwe motoren vraag ik me af, of we wel voldoende trekkracht hebben.

Nu kunnen we het grootste deel in de 5e versnelling rijden. Hierdoor een laag toerental + 2700.

Berg op natuurlijk wel vuur in de potten!

De Dokker vinden we een leuke auto. Wij zijn met z'n tweeën en de Sandero is eigenlijk prima voor ons.

Ik hoor het wel van jullie.

Groeten van Peter en Margot

We hebben de caravan (hobby 400SF) nog niet achter de auto gehad.

begin mei gaan we een paar dagen weg,dan hoor je wel van onze ervaringen.

Je kunt ook kijken op caravantrekker.nl

Peter en Margo ps wij hebben trouwens de 1.5 90 dCi motor hoor ! (:P)

Dat is dus de diesel versie en niet de nieuwe benzine motor met turbo!

Omdat jullie het hadden over een nieuwe motor……..