Boem!!!!!

• Avaka

Mijn Daas is niks meer waard…… :)

http://www.youtube.com/watch?v=REuG5Uoa-FU&feature=youtu.be

• thei

DE manier om gratis een nieuwe te krijgen…..heb hier ook nog een “maan ”auto staan,mag je wel even lenen tot ier ook naar de maan gaat. :)-D

• peter stupers

Hè waar en wat was dat ………..??????::o

• Werner46

Een app voor je Apple. Zo kreeg ik van een collega een sloopkogel op me kop. FX guru oid. Is er ook een voor je Android.

Zie me MCV toch liever niet in rook op gaan. :D

• corli

ik reed gisteren met mijn stepway.ter hoogte van rozendaal boem …een grote knal en een hoop geratel onder de auto

en geen aandrijving meer. ik ben naar de vluchtstrook gegaan en Dacia gebeld. na een half uurtje kwam er een autoambulance

en zijn wij naar een Dacia/reault garage gebracht (indumij) en ik zit weer thuis. ik was op weg naar luxenburg.

ze weten nog niet wat er loos is…..of de versnellingsbak ligt in de prak,of de koppeling.ze bellen mij nog en de wagen is op

zijn vroegst komende woensdag weer gerepareerd. Dacia zal het moeten betalen maar dat zal nog wel de nodige moeilijkheden

opleveren. we zullen zien. gegroet corli

• TimPost

oei! dat is het soort “boem” die je niet wil horen…heel veel succes!!

• Werner46

Toch een prima stuntauto die Logon. Blijft gaan…

http://youtu.be/dtu-LoN_gV0

• peter stupers

Ai ai das een stuk minder, succes met de reparatie én de betaling door Dacia.

Gr. Peter.

• corli

nou,om het verhaal verder te vertellen de koppeling was kapot,maar dat wisten de oplettende lezertjes al.

maar nu werd ik hedenmorgen gebeld met de meededeling….de versnellingsbak ligt ook in de prak.

er moet een nieuwe uit het heerlijke frankrijk worden opgestuurd,die komt zo spoedig mogenlijk.

maar dan is het waarschijnlijk pinksteren. en dan nog het geouwehoer wiens schuld het is.

nou mijn schuld in elkgeval NIET.

gegroet corli

• Avaka

Mocht je Daas niet meer binnen de garantie vallen (3 jaar / 5 jaar) dan mag je nog wel coulance verwachten.

Kapotte koppeling + bak lijkt me niet normaal. Hoeveel kilometer zit er op? Hoe oud is de Daas?