Navigatie

• mackol

Sinds ik de laatste update heb uitgevoerd van het navigatie systeem, dit was zowel een update van het toestel zelf als ook van de kaart. Zijn er problemen met het toestel.

Zo vind hij zijn satelieten niet meer hij ziet ze wel maar maakt geen aansluiting meer, ook speelt het klokje een eigen leven.

Maandag word de wagen binnen gebracht bij de dealer en deze zal het onder garantie terug herstellen.

Blijkbaar is er een fout in de update van de navigatie toestellen opletten dus.

Hopelijk zal ik meer informatie kunnen geven nadat het gerepareerd is door de dealer.

Had gelukkig nog een losse garmin liggen maar daar had ik weer het probleem dat deze in auto geen contact kon leggen met de satelieten. Buiten de wagen was dit geen enkel probleem, raar

Mackol

• MCV

Hier zonder problemen het navigatiesysteem kunnen updaten, overlaast de TomTom gebruikt omdat Frankrijk niet in de navigatie staat en ook deze werkte perfect in de wagen.

• mackol

Navigatie probleem is volgens garage wel degelijk een softwear probleem dat zich heeft voor gedaan tijdens de update, softwear moet van frankrijk komen (is te groot om het via mail door te sturen) wagen zou vandaag klaar zijn. Word uiteraard onder garantie geregeld.

Wat externe gps betreft zou dit normaal zijn daar ik een zonnewerende vooruit heb, volgens garage heeft elke wagen met airco zo een voorraam. Als men de gps aan de zijramen zou houden dan maakt deze wel vebinding met de satelitte.

Naja het probleem zal gelukkig netjes opgelost zijn straks en dat is het enigste dat telt.

mackol

• HenkM

“volgens garage heeft elke wagen met airco zo een voorraam”.

Helaas is dat niet zo, de Dacia's hebben weliswaar getinte ramen maar zijn zeker niet zonwerend.

• Barrabas

Inderdaad, alles heeft zijn prijs. :)

Warm hé !!! B)

• HenkM

Mwah valt wel mee. Heb zo'n knopje "Alles Cool".

• Barrabas

Jij ook :)

Met het “cool knopje on” staat de regeling nog niet eens op max.(iets minder dan de rode blokjes).

Ventilator op stand 1 komt er koude lucht uit bij buitentemp. van 30°Cel.

Binnen 21 ° Cel.

Lekkeeer !

• swkraker

Ja airco …een zegen met dit weer ! Ik hoef geen andere opties maar dàt is voor mij onontbeerlijk als ik een nieuwe auto koop.