tanken in frankrijk

  • riche55

    Beste mensen ,

    Ik heb geregelt die EURO 95 E-10 getankt , het kan toeval zijn maar s'morgens erg slecht starten ,terwijl de daas als je maar

    kijkt naar die sleutel keek al aansloeg , met rijden geen enkel probleem

    Volgens alle infomatie mag de daas gewoon die E-10 tanken

    Zijn er meedere die deze ervaring kunnen delen , of anders nog meer problemen hebben ondervonden

    Alvast bedankt

    Riche55

  • Jubbels

    Ben al 4 x op- en neer gereden naar Spanje met de MCV. Steeds in Frankrijk E10 getankt.

    Geen enkel verschil gemerkt. Na overnachting op heen- en terugweg direct starten.

  • Mensen

    Wij hebben ook wel eens E10 benzine getankt met onze Sandero 1.2 , nooit start problemen gehad. En toch, als je met google gaat zoeken kom je wel mensen tegen die start problemen hebben met E10 benzine, vooral na lange tijd stilstand.

    En E10 heeft geen voordelen voor een auto:

    http://www.tankpro.nl/tag/e10/

  • peter.h

    Op onze reizen naar Frankrijk en ook in Duitsland E10 getankt.

    Wat wij merken is: het verbruik neemt toe en de trekkracht van de motor is beduidend minder.

    In het begin valt het niet erg op omdat er dan nog brandstof in zit vanuit NL.

    Met onze caravan er achter is het goed merkbaar. Dus gaan we na een tijdje over op 98 ron.

    Over drie weken naar Bourgondië! Via Luxemburg, dan spaar je weer wat euro's uit. Volgens mij tank je daar gewoon 95 ron euro-loodvrij.

    Onze Daas staat inmiddels over de 125.000 km. We moeten zo langzamerhand gaan kijken naar een nieuwe auto.

    Groeten,

    Peter en Margot.

  • hans

    hoi ik tank al een jaar E10 nergens last van