Dacia Nederland schrijft voor dat vaste prijzen zijn over de service beurten van Dacia personen auto. voor de Sandero is dat 65 euro voor grote beurd 120 euro ze schrijven : Voor onderhoud aan uw Dacia is natuurlijk alleen het beste goed genoeg. Bij Dacia gebruiken wij uitsluitend originele onderdelen, want alleen met originele onderdelen is het niveau van veiligheid, kwaliteit en comfort 100% gegarandeerd. Tevens wordt u bij ons altijd vakkundig geholpen door speciaal opgeleide Dacia-technici. Bovendien weet u precies waar u aan toe bent omdat wij scherpe All-in prijzen hanteren.
Helaas is praktijk iets anders Bij toeval kochten ik en mijn zwager beide bij zelfde dealar zelfde type Dacia Sandero we laten die onderhouden waar we wonen ik bij Stam in Hilversum prijs 300.euro hun in Zevenaar prijs 250 euro. beide met rond 15000 km gerden zelfde uitvoring binnen een weel zijn deze grote beurten uit gevoerd… Dacia zijn mijn inziens budget rijders die ook letten op de kleintjes Kan beter dagje in Zevenaar op visite gaan daar kost 50 euro minder… incl vloeistof voor rutenwisser die ik wel most betalen dus eigenlijk .. meer dan 50 euro maar 55.euro Ga schoppen dus waar is de dealer die wel voor 120 euro doet ? zoals aangegeven ? door Dacia……