220000+ op LPG Dacia Logan sedan 1.4 MPI 8klepper

• vleutmans

Hallo allemaal,

Even een korte update :

220.000+ km heb ik inmiddels op de teller met m'n Dacia Logan 1.4 MPI 8-klepper (uit aug. 2006) op LPG (g3).

Is er al “iemand” in Nederland met een hogere Dacia kilometerstand op LPG?

Recente mankementen gesignaleerd : versleten achteruitkijkspiegel (het blinderingsknopje begint te verslijten…erg he?)

Verder heb ik geen bijzonderheden te vermelden aangezien de 8 kleppen nog steeds prima werken (nooit gereviseerd).

Gr.

Michel

• DirkW

Hallo Vleutmans,

Vandaag de 140.000km gepasseerd met m'n 16 klepper op LPG van november 2009. Ik loop op je in zo te zien!

Ik moet alleen nu al voor de tweede keer een nieuwe bandenset en het lampje van het dashboardkastje is ook nog stuk. Allemaal ellende….

Dirk

:)

• DirkW

Ik zit trouwens even te rekenen nu: als ik nog € 3000 terugkrijg voor mijn auto zit ik op een afschrijving van 10 cent per kilometer. Het toch allemaal niet meer op te brengen he?

• vleutmans

Ik weet niet of ik dat ook haal, aangezien mijn dure Dacia 11.400 euro gekost heeft, incl. rijklaar maken en incl. Vialle LPG installatie :-)

Verbruik is 1 op minimaal 12, dus 1 liter/12+km op LPG

M.b.t. de spiegel bedoel ik uiteraard de binnenspiegel…dat knopje. Moet ik hiervoor een klacht indienen bij Dacia hiervoor ?

• DirkW

vleutmans Schreef:

——————————————————-

> M.b.t. de spiegel bedoel ik uiteraard de

> binnenspiegel…dat knopje. Moet ik hiervoor een

> klacht indienen bij Dacia hiervoor ?

Ik zou nog even wachten, ik heb begrepen dat daar nog een terugroepactie voor komt….

• oscar54

Tja, op de sloop zijn nog geen Dacia's te vinden, wordt dus zo'n peperdure nieuwe spiegel. :D 8-)

• Barrabas

Krijg je van Dacia een automatische binnenspiegel (ook zonder knopje).

(tu) Op naar de 250.000 km.

.