Dacia Sandero 1.2

• pokemon

Na vele positieve reacties over een Dacia Sandero toch besloten om de knoop door te hakken en deze te kopen…..Nu nadat ik hem even heb is al mijn enthousiate wel weg!

Reden: sloten welke moeizaam werken/ dimlichten welke spontaan stuk gaan/ lekkage achter bestuurderskant op de vloer/ lekkage binnenkant achterruit derde remlicht/ beslagen koplampen en achterlicht…..???

Toch dan toch een verkeerde getroffen of zijn bovenstaande klachten bekend?

Na verder onderzoek blijkt het voorfront aan de onderkant blauw te zijn terwijl de auto zwart is en er loopt ook een blauwe balk rechtsvoor naar beneden…..is dit normaal voor een Dacia of moet dit zwart zijn?

Toch wel jammer want hij bevalt qua rijden e.d. erg goed.

• som

Toevallig toch niet bij Kerkhof en Visser uit Rotterdam gekocht? Ik rij nu bijna 2 jaar in een Sandero 1.2 16v en daarvoor een aantal jaren in een Sandero 1.4 mpi en herken deze problemen totaal niet.

• pokemon

Nee..dat niet! Maar ben bang dat ik een zgn…maandagauto heb getroffen?

• uul

Ga maar eens lezen wat Aad Knulst is overkomen, dit is echt niet leuk meer. Mijn Dacia Sandero 1.2 van september 2009 heeft al deze mankementen gelukkig niet en nog totaal geen kosten aan gehad. Lijkt wel of jou Dacia is overgespoten maar dan wel héél slordig. Zou het er niet bij laten zitten Pokeron en wens je succes.

Uul.

• pokemon

Bedankt…

• pokemon

Hallo….zijn er nog meer mensen met bovenstaande klachten..?

Zwarte auto met de onderkant blauw…(voorfront) ??

Graag uw reactie's!

• marero

Hallo,nee dit zijn onbekende problemen.

Niet goed herstelde schade zou de exemplarische storingen kunnen veroorzaken.

Wij rijden al 4 jaar met een fijne Sandero!

Groeten

• pokemon

Zijn er meer mensen met klachten over een Sandero….?

Ben eigenlijk helemaal genezen van deze auto maar ben nog op zoek naar een andere maar heb echt mijn twijfels?

• Karl

Nee niets aan de hand met de mijne , betreft Sandero zwart 1.2 .

2 jaar ten volle tevredenheid.

• peter stupers

Hoi Pokemon, als je deze nieuw gekocht dan is dat mooi klote, raar met al die vochtproblemen. Het lijkt wel een schadeauto als ik het zo allemaal lees die slecht in orde is.

Kijken wat eruit rolt als je erachter heen gaat, ik zou het er in ieder geval niet bij laten zitten.

Gr. Peter.