Dacia Sandero 1.2

• pokemon

Hoi Peter…

Ik heb hem onlangs gekocht en ben bezig met de dealer. Kan mijn eigen auto terugkrijgen tegen de gemaakte kosten van hem….

Had hem 3x uitdrukkelijk gevraagd dat de auto schade gehad heeft….maar zoals je wel weet dekken ze zichzelf in en zeggen dat ze het niet weten of anders iets over het hoofd hebben gezien! Tja wat kun je hiermee dan he?

Heb inmiddels de auto laten zien aan mijn eigen garage en een schadeherstelbedrijf en deze constateren na 3 minuten dat de auto wel degelijk schade gehad heeft!

Vond het wel een leuke auto maar heb de twijfels over een Dacia…? Het is toch mijn eerste ervaringen met deze auto.

• thei

Uhhh hallo,je hebt hem dus gebruikt gekocht en ws ook nog bij een handelaar en geen dealer.

Als je gebruikt koopt moet je zelf al veel kennis van auto's herbben wil je geen kat in de zak kopen en mis je die kennis(wat toch wel duidelijk is dan) dan altijd een aankoop keuring laten doen.

Ligt dus niet aan het merk Dacia,dat jij nu een slechte auto hebt,ditzelfde gebeurt jou ook bij welk elk ander merk ook.

• pokemon

Hallo, heb hem zeker niet bij een handelaar gekocht maar bij een bovag dealer. Dus dit zegt ook niet alles! Had hem ook uitdrukkelijk 3x gevraagd dat hij schade heeft gehad….wanneer je dan 30 jaar in het vak zit en dit niet hebt gezien…?

• thei

Dan bij de Bovag aan de bel gaan trekken.

Een Bovag aangesloten lid kan ook een handelaar zijn,wij als consument vertrouwen te veel op al die bordjes met lidmaatschappen van overkoepelende organisaties.

Mij persoonlijk zegt het allemaal totaal niets,vertrouw meer op mijn eigen ogen,oren en handen en Google waar je bedrijven kunt controleren,op goede en slechte ervaringen van consumenten.

• peter stupers

Ja, jammer voor je met deze slechte ervaring lag dus niet aan de Dacia maar aan de garagist en natuurlijk weten die lui wat ze verkopen anders is het wel een zeer grote oen van een handelaar.

Maar ja ze hebben jouw er toch mee gefopt en zo een bordje Bovag da kende op rommelmarkten ook aan komen.

Ik wens dat het voor jou goed gaat aflopen.

Gr.Peter.

• pokemon

Bedankt!