Ik kan me niet voorstellen dat het uit maakt of je pook in de neutraal staat of in de 1e versnelling.
Het schommelen van je blok wijst mogelijk op iets anders wat meer te maken heeft (gehad) met je slechte start.
Als de motor verzuipt ligt dit aan sensoren,niet sluitende injectoren of de ECU,beslist niet aan de buitentemperatuur of dat je een kort of lang stuk gereden hebt.
Mijn advies terug naar de dealer of als deze niets kan vinden naar een andere dealer,die wel de moeite wilt doen om de oorzaak te vinden.
Beste thei,
Ik begrijp dat je dit denkt. Ook ik ben daarmee bezig geweest. Echter na veel ervaring langs de weg zijn we er achter gekomen dat een klein stukje verplaatsen of even starten van een benzine auto problemen geeft. Laatst had ik een Opel Astra van 1 dag oud (31km op de teller), de eigenaar liet aan zijn buurman zijn nieuwe auto zien en heeft hem even gestart en weer uitgezet volgende ochtend sloeg hij niet meer aan….. Zo kan ik nog wel meer voorbeelden noemen.
Als het niet aanslaan van een motor vaker voorkomt, dan kan men er inderdaad vanuit gaan dat er een echt probleem is.
Ik geef alleen maar aan in mijn eerdere reactie iets dat vaak voorkomt en dat men niet gelijk aan dure reparaties hoeft te denken. De heer gaf ook aan in zijn reactie dat hij hem had verplaatst, dat wist ik dus nog niet in mijn eerste reactie.
Maar het is maar een idee dus iemand gelijk naar de dealer wil is dat natuurlijk ook prima…
Vriendelijke groeten Richard
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?