Sandero verwarming niet af te stellen.

• Snowger30

Hallo, wij rijden in een Sandero type 2013. We hebben het volgende probleem. Als de verwarming vol op de voeten staat krijgen we alles warm behalve onze voeten. We rijden dus geregeld met een raam op een kiertje ook in de winter. Dit probleem is aangekaart bij Dacia. Hier voor hadden wij een MCV en daar waren geen problemen mee. Vanuit Dacia Nederland komt het antwoord, dit is geen probleem omdat alle Sandero's 2013 dit hebben. Mijn vraag is hebben meer eigenaren van een Sandero, type 2013 hier problemen mee.

• thei

Dan zou ik zeggen: Dat hebben jullie niet vertelt bij de verkoop,anders had ik een andere auto gekocht,waar ik wel de verwarming goed kan regelen.

De dealer of Dacia NL heeft dit maar goed op te lossen,dus niet langer wachten maar een aangetekende brief naar de dealer sturen met de eis dat die verwarming in orde gemaakt gaat worden,binnen een redelijke termijn van 3 weken.

Ik heb ooit de fout gemaakt om dit niet aangetekend te versturen naar mijn toenmalige Fiat dealer,met als gevolg dat ik na 3 jaar bij de BOVAG geschillencommissie zat en die na 3 jaar niets voor mij konden betekenen.