Hallo,
Ik ben benieuwd wanneer de nieuwe Duster in Nederland worden afgeleverd.
Wij hebben besloten onze oude te vervangen voor de nieuwe Duster.
Eind November besteld.
Op de Dacia dag eerste exemplaar bewonderd.
Rienus
Hoi Rinus
Ook ik heb mijn oude Duster ingeruild voor nieuwe . Had de benzine uitvoering met later lpg ingebouwd.
Vond dat ik met caravan net iets te weinig power had.
De eerste week van januari gekocht en afgelopen vrijdag gehaald. Ondertussen al een paar honderd op de teller. en vet tevreden.
greets wim
Daarom hebben wij nu precies een jaar terug gekozen voor een Lodgy Dci 90 ambiance .
De goedkoopste diesel genomen omdat LPG rijden niet meer mogelijk was en voor ons de diesel beter de caravan kan trekken en
ook gezien ons hoge aantal km .s dat we rijden per jaar. (teller nu , auto 1 jaar oud , al op 30 000 km !) een diesel motor waarschijnlijk langer mee gaat.
Gelukkig hebben we niet een jaar langer door gereden met onze MCV ! Want nu is de Lodgy als diesel in Nederland alleen verkrijgbaar in de veel duurdere uitvoeringen na de ambiance. STOM STOM weer typisch Nederland!
Maar de nieuwe Duster is ook een mooie auto ! Veel plezier ermee iedereen!
Thei
Dat is mooi werk ! Mijn MCV was ook goedkoop op LPG !
Maar ze nemen de garantie op zich voor gevolgen van het lpg op de motor! Maar als het niets met het LPG te doen heeft en je gaat met een LPG auto dan naar een Dacia dealer vrees ik voor de reactie ! of wat als binnen de garantie de auto gaat roesten precies waar de lpg tank bevestigd is…..
Helaas meneer de totale garantie vervalt U rijdt op een brandstof die wij niet ondersteunen zegt Dacia dan ……ik durfde het bij de aanschaf van mijn Lodgy niet aan en koos dus voor de diesel (met veel duurdere wegenbelasting, dat weet ik ) terwijl ik toen ook wist dat er meerdere gasinbouwers LPG maakten voor de nieuwe zuinige 1.2 benzine motoren .
Maar als jij het wel gedaan hebt —- succes en veel geluk en veilige km met je nieuwe auto gewenst !
Nee ik heb het (nog) niet gedaan,maar de imoprteur is beslist niet heilig,als je er met hun niet uitkomt bij een evt motorschade en de LPG inbouwer laat het afweten omdat het niet door LPG komt ,kun je nog altijd naar een rechtbank stappen.
Bovag geschillen commisie heb ik persoonlijk ervaring mee en geen vertrouwen in.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?